کد خبر : 11817
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396- 53: 15

برخی نامزدها برخلاف قانون و نظر مراجع ۴گانه تایید شدند/ چیره شدن رفاقت و منفعت بر قانون!

برخی نامزدها برخلاف قانون و نظر مراجع ۴گانه تایید شدند/ چیره شدن رفاقت و منفعت بر قانون!

عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی رشت در ادامه با اشاره به اینکه برخی اعضای هیات نظارت به نظر مراجع ۴گانه هیچ توجهی ندارند، گفت: برخی از اعضای هیات نظارت که دوستانشان از نامزدهای شورای شهر هستند نظر مراجع ۴گانه را درنظر نگرفته و برخلاف قانون افراد را تایید کردند.

به گزارش گیلانستان، علی نژاد عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی رشت در پاسخ به سوال علت ترک جلسه هیات نظارت در بررسی صلاحیت نامزدها اظهار داشت: بنده و دو تن از اعضای دیگر در اعتراض به انجام عمل خلاف قانون سایر اعضا جلسه را ترک کردیم تا آن را از حالت رسمی خارج کنیم.

عضو هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی رشت در ادامه با اشاره به اینکه برخی اعضای هیات نظارت به نظر مراجع ۴ گانه هیچ توجهی ندارند، گفت: برخی از اعضای هیات نظارت که دوستانشان از نامزدهای شورای شهر هستند نظر مراجع ۴گانه را در نظر نگرفته و برخلاف قانون افراد را تایید کردند.

علی نژاد با تاکید بر نادیده گرفتن قانون توسط برخی اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی رشت تصریح کرد: نیروی انتظامی نهایت همکاری را با هیات نظارت داشته و در مواردی که اسناد متقن و مستدل وجود داشته همه آنها را در اختیار هیات نظارت قرار داده است.

وی در پایان گفت: متاسفانه اعضای هیات نظارت در ۳۰درصد موارد نظر مراجع چهارگانه را نادیده گرفته و علی رغم اینکه اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دادستانی و اداره ثبت و اسناد مستقیما افراد را فاقد صلاحیت لازم برای عضویت در شورای شهر می دانستند، بخاطر دوستی و رفاقت و یا منفعت در تلاشند افراد را تایید صلاحیت کنند./۸دی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار