کد خبر : 12874
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

برخی گرفتن حقوق‌های نجومی و زراندوزی را سهم خود می‌دانند

برخی گرفتن حقوق‌های نجومی و زراندوزی را سهم خود می‌دانند

محسن جعفری
مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: برخی گرفتن حقوق‌های نجومی و زراندوزی را سهم خود از سفره انقلاب می‌دانند و در عوض به‌جای برخورد با این مفسدان اقتصادی برخی آنان را ذخایر انقلاب می‌نامند.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری در نشست بصیرتی و سیاسی در مسجد امام حسین (ع) رشت با اشاره به گرامیداشت اعیاد شعبانیه اظهار داشت: انتخابات همواره برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک رویداد بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در ایران برای کشورهای خارجی به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است گفت: عناصر خارجی همواره از آغاز انقلاب تلاش کردند که با اقدامات متعدد خود در انتخابات دخالت و اعمال نفوذ کنند که هر بار با حضور و هوشیاری و بصیرت مردم انقلابی شکست خورده و روسیاه شدند.

جعفری با بیان اینکه در طول عمر انقلاب اسلامی استکبار جهانی به‌دلیل حضور و مشارکت مردم در تمامی صحنه‌ها نتوانست آسیبی به کشور وارد کند تصریح کرد: مسئولیت‌ها در انقلاب اسلامی ماندگار نیست و تغییر می‌کند و تنها نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است که همواره ماندگار می‌ماند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: بنابراین مسئولان هستند که در قالب چهارچوب انقلاب تعریف می‌شوند و باید براساس معیارهای انقلاب اسلامی عمل کنند نه اینکه انقلاب اسلامی براساس سلیقه افراد اجرا و تعریف شود.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات ایران اسلامی همواره برای دشمن حائز اهمیت بوده است گفت: هر جا مسئولان از چهارچوب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه خارج شوند به‌راحتی توسط مردم کنار گذاشته می‌شوند و اینکه نواقص و ضعف عملکردشان نیز به‌خودشان برمی‌گردد و به‌پای انقلاب نوشته نمی‌شود.

جعقری خاطرنشان کرد: در سال 88 شعارهای انتخاباتی به شعارهای ایدئولوژیکی تبدیل شد و ماهیت اصلی فتنه‌گران و سران فتنه که ضربه زدن به اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده از سوی استکبار جهانی و دشمنان خارجی با استفاده از عناصر خودفروخته داخلی هدفشان بود مشخص شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه بصیرت افزایی همواره از سوی مقام معظم رهبری به‌ویژه در دوران انتخابات توصیه می‌شود تاکید کرد: دشمنان تمامی توان خود را برای ضربه زدن به انقلاب به‌کار برده اما همواره ناکام ماندند.

وی پیروزی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همت و لطف مردم دانست و با اشاره به اینکه تا زمانی که مردم هستند انقلاب پیروز است بیان کرد: حماسه بزرگ 9 دی در سال 88 طومار فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید و این حضور آگاهانه است که سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است.

وی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز برخی از کاندیدا انتخابات را به سوی دو قطبی بودن پیش می‌برند افزود: جلوگیری از دو قطبی شدن انتخابات همواره از سوی مقام معظم رهبری توصیه می‌شود زیرا دو قطبی بودن به معنای اصولگرایی و اصلاح طلبی نیست بلکه به‌معنای انقلابی و ضدانقلابی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان بیان داشت: رای دادن به‌عنوان یک تکلیف بر گردن مردم است و همواره افردا در قبال رای خود مسئول هستند و کاندیداها نباید به‌منظور جمع آوری رای، دست به سیاه نمایی و دروغ و رقیب هراسی و تشویش اذهان عمومی بزنند.

جعفری ایجاد یاس و ناامیدی در انتخابات را از اهداف مهم دشمن دانست و گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات یکی از اهداف بزرگ دشمن در انتخابات است زیرا با کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌خواهند مشروعیت نظام را زیر سئوال ببرند.

وی حضور حداکثری در انتخابات را از تکالیف مردم در نظام اسلامی خواند و افزود: شهدا جان خود را در راه ماندگاری انقلاب و اسلام فدا کردند و امروز برخی با پا گذاشتن بر خون شهدا به زراندوزی، ثروت اندوزی و گرفتن حقوق‌های نجومی برای خود و خانواده و اطرافیان خود مشغولند و این را سهم خود از انقلاب می‌دانند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه هیچ توجیهی برای حقوق‌های نجومی وجود ندارد بیان کرد: چه فرقی بین این افراد و کارگران زحمت‌کش معدن  و یا یک کارگر ساده وجود دارد که چند ماه است همان حداقل حقوق را دریافت نکرده و یا به‌دلیل تعطیلی کارخانه از کار بیکار شده‌اند.

وی با بیان اینکه با بصیرت باید از انتخاب فردی که دشمن از او حمایت می‌کند جلوگیری کرد افزود: شاخص‌ها برای انتخاب فرد اصلح از سوی مقام معظم رهبری همواره توصیه شده است وحضرت امام (ره) فرمودند که هرگاه دیدید دشمن از برخی افراد و عملکردشان حمایت میکند بدانید که وی در صف انقلاب قرار ندارد و از ریل و اهداف انقلاب خارج شده است.

جعفری با تاکید بر اینکه مذاکره با آمریکا، هیچ نتیجه، حاصل و دستاوردی برای ملت ایران نداشت خاطرنشان کرد: انقلاب یک چهارچوب مشخص دارد و ملت ایران همواره از جنگ نمی‌هراسند بلکه از شیعه‌ای که سنگ لیبرال را بر سینه می‌کوبد هراس دارند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه دیپلماسی ذلیلانه و لبخند به دشمن در شان و منزلت ملت اسلامی و شهیدپرور ایران نیست تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی باید از تاکتیک عزت و نرمش قهرمانانه در پیشبرد اهداف خود استفاده کند نه سازش ذلیلانه.

جعفری با اشاره به وضعیت افزایش بدهی های کشور از سوی وزیر اقتصاد دولت یازدهم تاکید کرد: طبق اسناد و گزارش وزیر اقتصاد و مدیرکل بانک مرکزی پس از برجام هیچ گشایشی در حوزه اقتصاد و بازگشت چشمگیری در پولها و دارایی های بلوکه صورت رفته است.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور ورشکسته شده و بدهی‌ها چند برابر شده است ابراز داشت: سند 2030 یونسکو به دور از ارزش‌ها، فرهنگ و مفاهیم اسلامی است و این سند در راستای از بین بردن ارزش‌های دینی و اسلامی پیش می‌رود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه  در سند 2030 دشمنان در تلاش هستن که بلایی را که بر سر نظام آموزشی غرب آمده است را بر سر ایران اسلامی بیاورند تصریح کرد: فرهنگ غلط و مبتذل غرب به هیچ عنوان با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی همخوانی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه برخی در دولت به سفارشات و بیانات مقام معظمرهبری بی‌توجهی کردند افزود: مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای بارها فرمودند که به مذاکرات خوشبین نیستند و افراد با بی‌توجهی به این بیانات امروز نتیجه مذاکرات را در بدعهدی‌های آمریکا مشاهده کردند اما همچنان بر اعتماد اشتباه خود به دشمن پافشاری می‌کنند.

جعفری با بیان اینکه انتخابات یک تکلیف است و باید به‌طور ویژه به آن پرداخته شود گفت: به دور از گرایشات حزبی و جناحی و با یک روحیه انقلابی باید به‌صورت حداکثری در انتخابات شرکت کرد و حماسه بزرگ و بی‌نظیر دیگری آفرید تا بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ناامید و سرشکسته شوند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار