کد خبر : 34370
تاریخ انتشار : شنبه 11 اسفند 1397- 24: 12

بررسی کمربندی جدید شهر رشت در جلسه رییس شورا در منطقه یک شهرداری رشت

بررسی کمربندی جدید شهر رشت در جلسه رییس شورا در منطقه یک شهرداری رشت

.

به گزارش گیلانستان نشست مشترک مهندس عطایی شهردار منطقه با دکتر سید امیر حسین علوی رئیس محترم شورای اسلامی شهررشت با حضور معاونت معماری و شهرسازی، رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت و معاونین منطقه در راستای ارائه خدمات به شهروندان و بررسی پروژه های سرمایه گذاری در منطقه یک در دفتر شهردار برگزار گردید.
سید امیر حسین علوی منطقه یک شهرداری رشت را دارای ظرفیت های مناسبی در جهت درآمد زایی دانست و افزود: علیرغم وسعتی که در شهرداری منطقه یک وجود دارد، شهروندان این منطقه از شهر به لحاظ سرانه فضای سبز و همچنین برخی دیگر از مسائل شهری در مضیقه قرار دارند.

رییس شورا با انتقاد از کیفیت پایین آسفالت بیان داشت: کیفیت پایین آسفالت چالشی است که خود باعث هزینه مضاعف برای شهرداری است و برای جلوگیری از این نوع هزینه ها باید نظارت را بیشتر و مستمر تر ادامه داد.

مهندس عطایی شهردار منطقه ضمن خوش آمد گویی وخیر مقدم بابت حضور در این شهرداری به ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی به شهروندان پرداخت و افزود: با برنامه ریزی های دقیق و بهنگام که مطابق با شرایط موجود در منطقه می باشد، امیدواریم بتوانیم به سیاست های مدنظر مدیریت شهری دست یابیم.

عطایی  با بیان اینکه شهرداری به عنوان یکی از نهادهای مردمی وظیفه خدمت رسانی به شهروندان برای تامین خواسته های زندگی شهری را دارد، عنوان کرد: این مجموعه همه توان خود را برای رسیدن به شهری توسعه یافته به همراه بهبود وضعیت موجود انجام خواهد داد.

در ادامه پروژه های مهم منطقه یک شهرداری رشت مانند پروژه ژ۵ ، پروژه بازگشایی خیابان احسان دوست و کمربندی جدید شهر رشت بحث و بررسی شد و راهکارهای به نتیجه رسیدن هر کدام از این پروژه ها با هدف رفع موانع بازبینی شد.

در پایان از بانوان شاغل در شهرداری منطقه یک به مناسبت روز زن با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار