کد خبر : 63233
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

رئیس ستاد بحران شهرستان‌ رشت:

برف پیش رو از شدت و ماندگاری بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است/ لزوم آماده باش صددرصدی

برف پیش رو از شدت و ماندگاری بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است/ لزوم آماده باش صددرصدی

فرماندار رشت بر ضرورت حضور میدانی مدیران دستگاه های شهرستان در هنگام بحران برف پیش رو تاکید کرد. 

به گزارش گیلانستان، مهندس علی فتح اللهی در جلسه ستاد بحران شهرستان رشت که شامگاه امشب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به لزوم ارائه خدمت صادقانه به مردم، اظهار داشت: یقینا هر اقدامی که در راستای خدمت صادقانه به مردم باشد از نگاه خداوند متعال به دور نخواهد ماند و جلب رضایت مردم برای همه ما توشه ای پربرکت در پی خواهد داشت.
فرماندار شهرستان‌ رشت ضمن تشکر از خدمات دستگاه ها در پی بحران های برف سال جاری، افزود: با توجه به گزارشات هواشناسی، برف پیش رو از شدت و ماندگاری بیشتری نسبت به دو بحران گذشته برف در سال جاری برخوردار است و همه دستگاه ها باید با بهره گیری از تجربیات گذشته و برنامه ریزی دقیق و منسجم پای کار باشند.
وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی بسیار برای ما مهم است و اگر در زمان بحران‌ها در کنار ما و مردم نباشند، هیچ کمکی به این عزیزان از ناحیه فرمانداری و بخشداری ها اتفاق نخواهد‌ افتاد.
رییس ستاد بحران شهرستان‌ رشت با اعلام آماده باش صد درصدی به مدیران دستگاه در زمان بحران برف، تاکید کرد: تمامی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان رشت باید در نقاط مختلف در دسترس باشند و با حضور میدانی خود اقدامات و تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از وقوع خسارت به مردم به کار گیرند.
وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی لازم بین تمامی دستگاه ها افزود: هیچ مرزی بین محدوده شهری و روستایی وجود ندارد و بخشدران بایستی در این رابطه هماهنگی لازم را با شهرداران و دهیاری ها داشته باشند تا از همه ظرفیت ها برای هم‌افزایی بیشتر جهت مقابل با بحران برف استفاده شود.
مهندس فتح‌اللهی با اشاره به آمادگی ستاد بحران شهرستان رشت، بیان کرد: تمام تلاش ما این است تا شرایط خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شهرستان رشت فراهم شود در این راستا تحت هر شرایطی باید آمادگی لازم را داشته باشیم.
مقام عالی دولت‌در مرکز استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های سپاه و بسیج در جهت مقابل با بحران برف، افزود: بخش عمده برف پیش رو در طول روز است باید هماهنگی لازم در این خصوص صورت پذیرد تا دچار بحران ترافیک در سطح شهر نشویم.
وی با بیان اینکه لایروبی انهار با توجه به احتمال بارش باران و سیلابی شدن باید مورد توجه جدی قرار گیرد، افزود؛ در تامین کالاهای اساسی، ارزاق عمومی و نان و سوخت نباید دچار مشکل شویم و بایستی با تمام توان خود دغدغه مردم در این خصوص را رفع کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار