کد خبر : 70195
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400- 09: 17

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

برقراری بیش از ۶ هزار تماس با سامانه پاسخگویی واکسیناسیون کرونا در گیلان

برقراری بیش از ۶ هزار تماس با سامانه پاسخگویی واکسیناسیون کرونا در گیلان

حیدرزاده گفت: بیش از ۶ هزار تماس با سامانه پاسخگویی ۴۴۰۱، سامانه پاسخگویی واکسیناسیون کرونا در دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی سه روز برقرار شد.

به گزارش گیلانستان، «آبتین حیدرزاده» با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی تلفنی ۴۴۰۱ درباره واکسیناسیون کرونا گفت: با توجه به وسعت کاری که در اجرای فرایند واکسیناسیون کووید ۱۹ در سطح استان در حال انجام است، سامانه پاسخگویی ۴۴۰۱ راه اندازی شده و مورد استقبال مردم قرار گرفته است به طوری که طی سه روز فعالیت سامانه، بیش از ۶ هزار تماس از سوی مردم با این سامانه برقرار شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه گیلان افزود: همکاران حوزه آی تی و روابط عمومی با همراهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور شبانه روزی در این مرکز به انواع سوالات مردم درباره ی چگونگی واکسیناسیون کرونا پاسخ می دهند تا هر گونه ابهامی در اذهان عمومی در حوزه واکسیناسیون رفع شود.

وی با بیان اینکه با تامین واکسن کووید از سوی وزارت بهداشت، فرایند واکسیناسیون نسبت به هفته گذشته سرعت یافته گفت: ارائه واکسن کووید ۱۹ بر اساس نوبتدهی و ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir صورت می گیرد و از مردم انتظار داریم طبق نوبت برای دریافت واکسن به مراکز مراجعه کنند.

حیدرزاده با اعلام اینکه سامانه پاسخگویی تلفنی واکسیناسیون کرونا با شماره ۴۴۰۱( تماس از طریق تلفن همراه ۴۴۰۱_۰۱۳) در محل معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰‌ شب پاسخگوی پرسش های مردم درباره ی واکسیناسیون کرونا است اعلام کرد: علاوه بر سامانه ۴۴۰۱، همه اطلاعات موردنیاز درباره جداول مراکز تزریق واکسیناسیون در شهرستان های استان گیلان به همراه نوع واکسنی که تزریق می شود در سایت vac.gums.ac.ir در دسترس بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار