کد خبر : 47266
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

معاون رئیس جمهور در رشت:

برق ۷۴۰۰۰ خانوار ‌هنوز قطع است / ادامه تلاش‌‌ها برای ‌بازگشایی ‌مسیرهای روستایی و شهری

برق ۷۴۰۰۰ خانوار ‌هنوز قطع است / ادامه تلاش‌‌ها برای ‌بازگشایی ‌مسیرهای روستایی و شهری

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه هنوز ۷۴ هزار خانوار گیلانی فاقد برق هستند گفت: بر اثر بارش شدید برف، سیم‌ها و اتصالات برق در برخی مناطق گیلان دچار آسیب جدی شده‌اند که باید ترمیم شود.

به گزارش گیلانستان محمدباقر نوبخت صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات ناشی از بارش شدید برف در استان گیلان و قطع شدن برق و آب اظهار داشت: هم‌اکنون از مجموع 700 هزار خانوار شهری مستقر در گیلان، 2 هزار خانوار فاقد آب هستند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه از مجموع 320 هزار خانوار مستقر در روستاهای گیلان، 44 هزار مشترک فاقد آب هستند خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای برطرف کردن مشکلات ناشی از برف در استان گیلان همچنان ادامه دارد و مشکل آب و برق استان باید تا پایان امروز یا ساعات اولیه فردا برطرف شود.

نوبخت با بیان اینکه برخی راه‌های روستایی استان گیلان هنوز بسته است خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیرهای روستایی و شهری ادامه دارد و امکاناتی نیز از استان‌های معین و همجوار برای برطرف کردن مشکلات و بازگشایی راه‌ها گرفته شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به ضرورت برطرف کردن مشکلات برق مردم تصریح کرد: از مجموع یک میلیون و 467 مشترک گیلانی هنوز 74 هزار خانوار فاقد برق هستند و در برخی مناطق نیز سیم‌ها و اتصالات برق دچار آسیب جدی شده‌اند که باید ترمیم شود.

وی با اشاره به لزوم تسریع در روند خدمات‌رسانی و حل مشکلات مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم که مشکلات ذکرشده در استان گیلان با استفاده از امکانات لازم ظرف چند روز آینده کاملاً برطرف شود و در وضعیت عادی قرار گیریم.

به گزارش تسنیم، بارش شدید برف در استان گیلان مشکلات متعددی نظیر مسدود شدن راه‌های روستایی و شهری، قطعی آب و برق را برای مردم به همراه داشت و باعث در راه ماندن بیش از 2 هزار مسافر در استان شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار