کد خبر : 66060
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

مسئول تیم پزشکی سپیدرود رشت:

برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ، سلامت بازیکنان سپیدرود رشت را به خطر انداخته است

برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ، سلامت بازیکنان سپیدرود رشت را به خطر انداخته است

مسئول تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت گفت: برنامه فشرده سازمان لیگ، سلامت بازیکنان تیم سپیدرود رشت را به خطر انداخته است.

به گزارش گیلانستان، احمدرضا فیروزی با گلایه از برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ اظهار داشت: از مسئولان سازمان لیگ انتظار داشتیم که با توجه به ابتلای تعداد زیادی از اعضای تیم فوتبال سپیدرود رشت به ویروس کرونا و تعویق دو مسابقه از این تیم، نگاه ویژه‌تری به سلامت بازیکنان داشته باشند.

مسئول تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت گفت: متاسفانه با برنامه‌ریزی جدید مسابقات مجبور شدیم بعد از دو هفته قرنطینه و تعطیلی تمرینات گروهی در فاصله کمتر از یک ماه، ۶ مسابقه و به عبارتی هر ۵ روز یک بازی برگزار کنیم که این اتفاق فشار مضاعفی را به بازیکنان ما وارد کرده و ریسک آسیب‌دیدگی را در تیم ما بسیار زیاد کرده است.

وی افزود: اکثریت بازیکنان تیم سپیدرود رشت در نیم‌فصل دچار بیماری کرونا شدند و بدنسازی مناسب این زمان را از دست دادند ولی خوشبختانه با تدابیر مناسب و علمی کادر فنی در جلسات تمرینی هیچ مورد مصدومیتی گزارش نشد اما فشردگی مسابقات سبب شد تا چند مورد مصدومیت بازیکنان در حین مسابقه رخ دهد و امیدواریم همچنان با تدابیر کادر فنی و تلاش مجموعه پزشکی و پشتیبانی باشگاه بتوانیم سایر بازیکنان را در سلامت نگه داریم.

فیروزی خاطرنشان کرد: در چند هفته گذشته در ۳ مسابقه چند بازیکن ما دچار مصدومیت شدند و خوشبختانه از دیروز “میثم میرپسندیده” و “هومن مسعودی” با رفع مصدومیت در تمرینات گروهی حضور پیدا کردند و در مورد “یاسر احمدی” در حال انجام اقدامات اولیه هستیم.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت بازیکنان این تیم گفت: “میثم میرپسندیده” در بازی دوستانه قبل از نیم‌فصل دوم دچار پارگی شدید گرید ۲ در دو ناحیه عضله چهارسر ران شد که خوشبختانه با درمان مناسب فیزیوتراپی و انجام تمرینات قدرتی و فانکشنال چند روزی‌ است تمرینات گروهی با تیم را آغاز کرده است و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در بازی “فولاد نوین” مورد استفاده قرار گیرد.

فیروزی تصریح کرد: هومن مسعودی نیز پس از پشت سر گذاشتن بیماری کرونا در نخستین بازی نیم‌فصل دوم مقابل “اسپاد” در رشت دچار آسیب‌دیدگی مچ پا شده بود که بلافاصله با اقدامات درمانی و انجام فیزیوتراپی چند نوبت در روز او نیز هم اکنون در اختیار کادر فنی برای شرکت در تمرینات گروهی تیم قرار دارد.

مسئول تیم پزشکی باشگاه سپیدرود رشت ابراز داشت: سه‌گانه مصدومیت در بازی گچساران برای تیم سپیدرود رشت صورت گرفت و متاسفانه وضعیت نامناسب و غیر استاندارد زمین مسابقه در گچساران دلیل آسیب‌دیدگی شدید “یاسر احمدی” از ناحیه زانو بود که در بدو ورود برای این بازیکن رخ داد.

وی در ارتباط با میزان دوری “احمدی” از مسابقات گفت: پس از بازگشت از گچساران اقدامات اولیه درمانی را روی پای “یاسر احمدی” آغاز کردیم و با انجام تصویربرداری از زانو و معاینات تخصصی مشخص شد که رباط صلیبی و منیسک زانوی وی دچار پارگی شده است که بعد از اقدامات فیزیوتراپی و کاهش تورم باید زانوی خود را به تیغ جراحان بسپارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار