کد خبر : 62197
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399- 14: 12

در جمع خبرنگاران؛

برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری گیلان تشریح شد

برنامه های دهه فجر کانون پرورش فکری گیلان تشریح شد

مدیر کانون پرورش فکری گیلان با تشریح برنامه های این نهاد در ایام دهه فجر گفت: تبیین و ترویج آرمان‌ها، بسط و گسترش گفتمان انقلاب از اهداف و رویکرد برنامه های این ایام است.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تبیین و ترویج آرمان‌ها، بسط و گسترش گفتمان انقلاب در قالب بزرگداشت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و همراه سازی هرچه‌بیش‌تر مخاطبان در روزهای همه‌گیری ویروس کرونا، از اهداف این ویژه برنامه‌ها است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان در ادامه به سیاست‌ها و خط‌مشی‌های اجرایی و رسانه‌ای اشاره و امیدآفرینی و حمایت‌گری، دشمن‌شناسی، افزایش همبستگی ملی و خودباوری را رویکرد این ویژه برنامه برشمرد و افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل (ره)، رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی، برگزاری مهرواره های «نور و نیایش» و «همسایه من، تالاب» از برنامه‌های شاخص این ایام این نهاد است.

وی برپایی انجمن مجازی عکاسی، سرود و قصه‌گویی با عنوان «روایت انقلاب»، برگزاری نشست تربیتی «نقش خانواده در تربیت کودکان و نوجوانان»، تولید محتوای مناسب در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

ضیایی با اشاره به اجرای طرح سپاس و تکریم ایثارگران، افزود: برپایی انجمن «شعر و شیون خوانی»، برگزاری نمایشگاه مجازی عروسک‌های دست‌ساز مربیان و اعضای کانون و برگزاری کارگاه‌های تخصصی برخط و عمومی این مجموعه فرهنگی نیز برای این ایام پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: معرفی کتاب، شخصیت، رویدادها و شخصیت‌های نقش‌آفرین در پویایی و بالندگی انقلاب اسلامی و انتشار سرودهای مناسبتی تولیدی کانون در بستر فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان اضافه کرد: امداد فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق کم‌برخوردار شهری، شعرخوانی، خاطره‌گویی و فعالیت ادبی با عنوان «خوش آمد بهاران»، برگزاری جشنواره مجازی «رد پای امید»، تجلیل از همکاران بسیجی، مادران کتاب‌خوان و همراه با کانون، قدردانی از اعضای موفق و برگزیده این مجموعه فرهنگی و نشست مجازی با حماسه‌آفرینان انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های کانون برای ایام دهه فکر است.

وی ادامه داد: انتشار فراخوان ادبی «لاله‌های سیراب»، تدوین و چاپ آثار آئینی و انقلابی کودکان و نوجوانان، تولید و اشتراک‌گذاری سرود «سلامت» و برپایی نمایشگاه مجازی دست‌سازه‌های اعضای و مربیان، برگزاری مسابقه ورزشی ویژه همکاران و شرکت در جشن پیروزی انقلاب نیز در قالب برنامه‌های اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار