کد خبر : 71106
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

برنامه های پیشنهادی علوی جهت احصا موضوعات تحویل سرپرست شهرداری شد

برنامه های پیشنهادی علوی جهت احصا موضوعات تحویل سرپرست شهرداری شد

شهردار منتخب رشت خواستار ابلاغ برنامه پیشنهادی به حوزه ها و دوایر مختلف شهرداری جهت ارائه نقطه نظرات، ایرادات و احصا موضوعات و برنامه های تکمیلی مرتبط در این زمینه شد.

به گزارش گیلانستان، سید امیر حسین علوی با تأکید بر لزوم جدیت و اقدام عملی تمام حوزه ها برای تحقق حداکثری اهداف و برنامه های تدوین شده، تصریح کرد: نباید برنامه ها در حد حرف و شعار باقی بماند. به همین دلیل این انتظار وجود دارد، ظرف مدت ۱۵ روز تمامی حوزه ها و دوایر شهرداری رشت ضمن ارائه پیشنهادات و برنامه های تکمیلی خویش در ارتباط با برنامه پیشنهادی به شورا، با برنامه ریزی لازم، زمینه ها و بسترهای موردنیاز را جهت شروع فعالیتها ایجاد نمایند تا با تمام توان، ظرفیت و با کمک و یاری مجموعه شورای اسلامی شهر رشت، اجرایی شدن برنامه ها و اهداف مدیریت شهری را در چهار سال آینده شاهد باشیم.

 وی اداره نوسازی و تحول اداری شهرداری را مسئول جمع آوری و جمع بندی داده ها و پیشنهادات ارائه شده از سوی حوزه های مختلف شهرداری تعیین نمود و اذعان داشت: نگاه و باور بنده بر این است که معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی به ویژه اداره نوسازی و تحول اداری مغز متفکر شهرداری است و این تفکر باید در بدنه این مجموعه نیز نهادینه شود. چرا که اصلاح رویه ها، تعریف فرآیندها و برنامه ریزی برای تمامی حوزه ها از طریق این معاونت انجام می شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد با تلاش و یاری تمام مدیران در مجموعه شهرداری رشت شاهد تحقق برنامه ها، اهداف، توسعه و پیشرفت شهر رشت باشیم.‌

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار