کد خبر : 82493
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷

برنامه های کانون پرورش فکری گیلان برای ۱۳ آبان تشریح شد

برنامه های کانون پرورش فکری گیلان برای ۱۳ آبان تشریح شد

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان برنامه های این نهاد برای روز ۱۳ آبان را تشریح و تأکید کرد: تبیین ضرورت های استکبارستیزی و استقلال طلبی برای نسل کودک و نوجوان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گیلانستان به نقل از مهر، سیدجلیل میر عظیمی صبح چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۳ آبان اظهار کرد: نمایش همدلی در پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین ضرورت‌های استکبارستیزی و استقلال‌طلبی برای نسل کودک، نوجوان، از اهداف کارکنان ستادی و مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری مراسم روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» به‌شمارمی‌رود.

 

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان افزود: ارتباط میان نسلی و آشناسازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با رخدادهای یوم‌الله ۱۳ آبان، بازخوانی رویدادها و تشریح دلایل دشمنی‌ها با مردم و انقلاب اسلامی از اهداف این مجموعه فرهنگی با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدف‌مند است.

 

وی در ادامه برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نقش‌آفرینی مربیان کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی و خدمات‌رسانی به مخاطبان در قالب امداد فرهنگی را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری برشمرد.

 

میرعظیمی همچنین از برپایی کارگاه ادبی و ارائه دل‌نوشته با نقطه آغاز «من عهد می‌بندم که… ه.» خبر داد و اظهارداشت: برگزاری مسابقه عکاسی و ثبت تصاویر حضور مردم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی از فعالیت‌های کانون در روز مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی اضافه کرد: دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز در قالب «طرح‌سپاس» و برپایی کارگاه آموزش لاله‌های کاغذی مزین به نام شهیدان یوم الله ۱۳ آبان بخش دیگری از برنامه‌های پیش بینی شده است.

 

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان ادامه داد: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی حضوری و برخط در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان و حضور کارکنان و اعضای این نهاد در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی اظهار کرد: رسالت دستگاه‌های فرهنگی و متولیان عرصه فرهنگ در همراه‌سازی افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار