کد خبر : 71746
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۶:۲۶

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

برنج گیلان باید برند شود/ احیای کارخانجات اولویت استانداری و نمایندگان گیلان باشد

برنج گیلان باید برند شود/ احیای کارخانجات اولویت استانداری و نمایندگان گیلان باشد

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری استفاده از ظرفیت‌های گیلان در بحث کشاورزی و دامداری گفت: برنج گیلان باید برند باشد و می‌تواند در دنیا مؤثر باشد، امروز مسئله کیوی در غرب و شرق گیلان می‌تواند تقویت کننده اقتصاد استان باشد و روندی برای صادرات این میوه داشته باشیم.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله احمد پروایی صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید در سالن اجتماعات استانداری با اشاره به برخی از اولویت‌های استان گیلان اظهار کرد: یکی از مسائلی که باید مسؤولان و در رأس آن نماینده عالی دولت به آن توجه کند تحول مدیریتی در سطح استان و استفاده از جوانان مؤمن، متخصص و انقلابی است.

وی با ابراز خرسندی از انتخاب عباسی با تجارب مدیریتی فراوان که سکان‌دار استانداری گیلان شد، افزود: مردم از دولت انقلاب با شعار انقلاب و حمایت از مردم و دوری از رانت و سهم‌خواهی حمایت کرده‌اند و باید به این مردم خدمت کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در استان گیلان بیان کرد: رسیدگی به مشکلات محیطی زیستی از تأکیدات و خواسته‌های مردم است، مشکل سراوان در رأس قرار دارد اما در غرب گیلان نیز مشکلات پسماند به چشم می‌خورد که مغفول مانده است.

پروایی با تأکید بر پیگیری مجدانه برای احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل که در سفر گذشته آیت‌الله رئیسی زمانی که قاضی القضات بودند مورد پیگیری قرار گرفت، افزود: از استاندار جدید می‌خواهیم با پیگیری‌های نمایندگان مجلس مشکلات کارخانه‌های گیلان که رگ حیاتی اقتصاد استان هستند را حل کنند.

وی استفاده از ظرفیت‌های گیلان در بحث کشاورزی و دامداری گفت: برنج گیلان باید برند باشد و می‌تواند در دنیا مؤثر باشد، امروز مسئله کیوی در غرب و شرق گیلان می‌تواند تقویت کننده اقتصاد استان باشد و روندی برای صادرات این میوه داشته باشیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ظرفیت گیلان در تولید ماکیان، خشکبار و ماهی‌های سردآبی و گرم‌آبی بیان کرد: حمایت جدی از صیادان از ملزومات استان است، امروز صیادان مظلوم هستند.

پروایی توجه به حریم رودخانه‌ها را بسیار با اهمیت دانست و گفت: مسؤولان صبر می‌کنند تا در فصل بارش با مشکلات مواجه شوند، این موضوع باید در فصل گرما پیگیری شود تا در فصل سرما مشکلی در خصوص انسداد یا ریزش پل‌ها و حریم رودخانه‌ها نداشته باشیم.

وی با تأکید بر مبارزه مسؤولان با زمین‌خواری و کوه‌خواری افزود: مردم از دولت انقلابی انتظار دارند حامی آن‌ها باشند و در چنین مواردی انقلابی عمل کرده و با کوه‌خواری و زمین‌خواری مقابله کنند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار