کد خبر : 62496
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰

سرمایه گذران شرکت انبوه سازان آرش؛

برندسازی لازمه جدی منطقه آزاد انزلی است/ شرکت انبوه سازان آرش ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است

برندسازی لازمه جدی منطقه آزاد انزلی است/ شرکت انبوه سازان آرش ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است

به گزارش گیلانستان به نقل از واحد خبر دپارتمان رسانه‌ای شرکت انبوه سازان آرش، اولین نشست مشترک سرمایه‌گذاران این منطقه با دکتر نقوی مدیرعامل جدید این سازمان برگزار شد. مهندس امین تقی‌پور رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبوه سازان آرش در این نشست با گرامیداشت مقام مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به فال نیک

به گزارش گیلانستان به نقل از واحد خبر دپارتمان رسانه‌ای شرکت انبوه سازان آرش، اولین نشست مشترک سرمایه‌گذاران این منطقه با دکتر نقوی مدیرعامل جدید این سازمان برگزار شد.
مهندس امین تقی‌پور رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبوه سازان آرش در این نشست با گرامیداشت مقام مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و به فال نیک گرفتن انتصاب یک مدیر از بدنه سازمان منطقه آزاد در جایگاه مدیرعاملی که شناخت کافی از ظرفیت‌ها و چالش‌های موجود دارد، اظهار داشت: منطقه آزاد انزلی یک نعمت بزرگ برای گیلان است که نباید آن را جدا از استان دانست.
مهندس امین تقی‌پور افزود: در بدترین شرایط اقتصادی و ایام کرونا سرمایه‌گذاران به فعالیت خود با سخت‌ترین شرایط ممکن ادامه دادند؛ که امید آن داریم با حضور مدیریت جدید توجه درخور شأن به سرمایه‌گذاران صورت پذیرد.
وی انتظار سرمایه‌گذاران از مدیرعامل جدید منطقه آزاد انزلی را برگزاری مداوم جلسات و پیگیری‌های جدی در جهت رفع مشکلات آنان دانست و تصریح کرد: انتظار داریم سازمان منطقه آزاد انزلی مشاوران متخصص و زبده را برگزیند تا علاوه بر کمک به سازمان در حوزه‌های مختلف، پشتیبان فکری و حمایتی سرمایه‌گذاران نیز باشد.
رئیس هیئت‌مدیره شرکت انبوه سازان آرش ادامه داد: طبق آمارهای رسمی اعلام شده که در سال گذشته بیش از ۷ میلیون نفر به منطقه آزاد انزلی سفرکرده‌اند که باید پرسید این ورودی‌ها تا چه اندازه تبدیل به سرمایه شده است؟!
مهندس تقی‌پور بیان داشت: همگان عنوان زیبا را برای جزیره کیش بکار می‌برند که تمامی برندهای معروف نیز در این جزیره در حال فعالیت هستند، اما در مراکز خرید منطقه آزاد انزلی برند معتبری وجود ندارد که باید سؤال شود چرا این اتفاق برای منطقه آزاد انزلی رخ نداده است و عدم وجود زیرساخت‌ها و برندسازی منطقه نیز یکی دیگر از معضلات است.

مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش؛

شرکت انبوه سازان آرش ۸۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال کرده است/ حمایت از سرمایه‌گذاران توسط مدیرعامل جدید سازمان مورد انتظار است

در ادامه مهندس آرش تقی‌پور نیز با گرامیداشت مقام مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، انتصاب دکتر نقوی به‌عنوان یکی از مدیران جوان و کارآزموده و همچنین آشنا به سازمان و محدوده منطقه آزاد انزلی که دارای ارتباطات مؤثر و فرااستانی در پایتخت است را تبریک گفت.
وی بیان داشت: شرکت انبوه سازان آرش به‌عنوان یک کارآفرین حدود ۱۵ سال در محدوده منطقه آزاد انزلی و زیباکنار در حال کارآفرینی و اشتغال‌زایی و انبوه‌سازی است.
مهندس تقی‌پور با بیان اینکه مجموعه انبوه سازان آرش با بیش از ۸۰۰ پرسنل که به‌صورت مستقیم در مجموعه‌های این شرکت در حال فعالیت می‌باشند، افزود: علی‌رغم رکود اقتصادی و تحریم‌ها و همچنین ایام کرونا بسیاری از کسب‌وکارها مخصوصاً در حوزه انبوه‌سازی دچار مشکل جدی و یا تعطیلی شدند، این شرکت نه‌تنها هیچ‌یک از پرسنل و کارگران خود را اخراج نکرده بلکه بیش از ۱۰۰ نفر از مردم و جوانان منطقه را به اشتغال جدید گرفته است.
مدیرعامل شرکت انبوه سازان آرش تصریح کرد: پروژه بزرگ آرش مال در ۲۰ ماه با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بدون دریافت یک ریال تسهیلات و وام بانکی و کاملاً با سرمایه‌گذاری شخصی در حال احداث می‌باشد که این یک افتخار بزرگ برای برند انبوه‌سازی آرش است.
وی با تقدیر از همراهی اعضای هیئت‌مدیره و معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی بیان داشت: با حمایت و هم‌اندیشی مدیران و سرمایه‌گذاران، آینده روشنی در جهت کارآفرینی و جذب سرمایه‌گذار به وقوع خواهد پیوست.
مهندس تقی‌پور با بیان اینکه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان حوزه انبوه‌سازی بسازبفروش نیستند، افزود: نباید این سرمایه‌گذاران که در زنجیره ایجاد اشتغال نقش بسزایی دارند را با این عنوان خطاب کرده و بلکه به‌عنوان یک کارآفرین ایجاد اشتغال در جهت تحکیم بنیان خانواده‌ها و همچنین جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی نگریسته شوند.
در پایان تعدادی از سرمایه‌گذاران و همچنین اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی در جهت همگرایی و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در این محدوده به ایراد سخن پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار