کد خبر : 62781
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399- 01: 11

نماینده مردم رشت در مجلس:

بروکراسی اداری بلای جان اجرای طرح ها در استان گیلان

بروکراسی اداری بلای جان اجرای طرح ها در استان گیلان

نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه بروکراسی اداری بلای جان اجرای طرح ها در استان گیلان است، گفت: باید با ایجاد وحدت رویه زمینه توسعه استان را فراهم کنیم.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی صبح شنبه در جلسه بازآفرینی شهری در فرمانداری رشت ضمن تبریک ماه رجب و تولد امام باقر (ع) اظهار کرد: استان گیلان و به ویژه شهرستان رشت در بسیاری از حوزه‌ها دارای مشکل و عقب ماندگی است.

احمدی با بیان اینکه طولانی بودن بروکراسی اداری و تعارفات بین مسئولان از مهم‌ترین مشکلات و موارد عقب ماندگی در گیلان و رشت است، افزود: وجود این مشکلات مانع پیشرفت و توسعه استان و شهرستان رشت می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد انعطاف در قانون در راستای توسعه استان و شهرستان رشت، ادامه داد: با ایجاد وحدت رویه در میان دستگاه‌ها و مسئولان می‌توانیم در راستای توسعه و پیشرفت گیلان به ویژه شهرستان رشت گام‌های مثبتی برداریم.

احمدی با بیان اینکه هر مشکلی در کشور قابل حل است و بن بست نداریم، اضافه کرد: مسئولان در زمینه بروکراسی اداری و بحث قانونی انعطاف پذیر باشند.

وی به وضعیت تالاب عینک اشاره و با بیان اینکه متأسفانه این ظرفیت در شهرستان رشت مغفول مانده است، گفت: باید تصمیم جدی در زمینه احیای و بهره برداری از ظرفیت تالاب عینک گرفته شود ریسک پذیری در ساماندهی این تالاب بسیار اهمیت دارد.

نماینده رشت در مجلس در ادامه با تأکید بر ضرورت اولویت بندی پروژه‌های مهم، اضافه کرد: باز آفرینی و ساماندهی حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) همت مسئولان را می‌طلبد زیرا ساماندهی این منطقه زمینه رشد و توسعه این منطقه و شهر رشت را فراهم می‌کند.

احمدی با بیان اینکه حرم مطهر خواهر امام رضا (ع) یک فضا و ظرفیت فرهنگی برای ما محسوب می‌شود، اظهار کرد: باید فضاسازی مناسب در خارج حرم انجام شود و امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی نیز در داحل محوطه حرم پیش بینی و اجرایی شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار