کد خبر : 34025
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

برپایی بیش از ۱۰۰ نمایشگاه کتاب در گیلان/۳۰۰ فیلم کوتاه رونمایی شد

برپایی بیش از ۱۰۰ نمایشگاه کتاب در گیلان/۳۰۰ فیلم کوتاه رونمایی شد

فاضلی با اشاره به برپایی بیش از ۱۰۰ نمایشگاه کتاب در گیلان از ابتدای سال تاکنون گفت: طی این مدت بیش از ۳۰۰ فیلم کوتاه همراه با جلسات نقد و بررسی اکران شد.

«فیروز فاضلی» به فعالیت‌های متعدد فرهنگی و هنری استان در طول یک‌سال اخیر اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای دو وظیفه نظارتی و حمایتی بوده و بر تنظیم فعالیت‌های فرهنگی، هنری و سینمایی توجه دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: بخش نظارتی مرتبط با نظارت بر رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی محصولات سمعی و بصری اینترنت و فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: در بخش حمایتی نیز این اداره کل از هر کار فرهنگی که در این بخش صورت می‌گیرد، حمایت می‌کند.

فاضلی با تشریح فعالیت‎های فرهنگی و هنری یک‌سال اخبر اظهار داشت: طی این مدت 200 نمایش صحنه‌ایی و خیابانی با بیش از یک هزار و 200 بار اجرا شده است.

وی از برگزاری بالغ بر 300 کنسرت موسیقی صحنه‌ایی اعم از پاپ و سنتی که با استقبال بیش از 140 هزار مخاطب مواجه شد افزود: همچنین در این بازه زمانی 700 برنامه هنری شامل جنگ شادی، جشن اعیاد و مناسبت‌ها، سوگواره و غیره برگزار شده است.

به گفته فاضلی، برگزاری بیش از 100 نمایشگاه کتاب و جلسات متعدد رونمایی کتاب و آثار هنری، اکران بالغ بر 70 فیلم سینمایی با استقبال بیش از 350 هزار نفری تماشاگران و اکران بیش از 300 فیلم کوتاه همراه با جلسات نقد و بررسی با حضور عوامل فیلم از دیگر اقدامات انجام شده طی این مدت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به تولیدات هنری استان بیان کرد: 177 عنوان نمایش شامل صحنه‌ایی و خیابانی و 70 عنوان فیلم کوتاه، مستند و ویدئویی طی 9 ماهه سال جاری توسط هنرمندان گیلانی در استان تولید شده است

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار