کد خبر : 17873
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396- 48: 17

برپایی سینما دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی رشت

برپایی سینما دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی رشت

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برپایی سینما دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی شهر رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری ظهر امروز در نشست با رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی این شهر بابیان اینکه یادواره شهدای بسیج رسانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این یادواره از خانواده‌های معظم شهید رسانه استان گیلان تجلیل می‌شود.

وی بابیان اینکه کمیسیون نام‌گذاری شهرداری رشت با پیشنهاد سازمان بسیج رسانه گیلان برای نام‌گذاری یکی از میادین شهر رشت با عنوان شهدای بسیج رسانه موافقت کرده است، افزود: این طرح به‌زودی در صحن شورای اسلامی شهر رشت مطرح و مصوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به استقرار تیم‌های خبری این سازمان در شهرهای نجف و کربلا در مدت همایش عظیم اربعین حسینی (ع) گفت: ۱۰ تیم خبری پنج‌نفره متشکل از عکاسان، تصویربرداران، خبرنگاران و راویان اعزام می‌شوند.

جعفری با ابراز اینکه شاهد استقبال چشمگیر خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلانی برای حضور در تیم‌های خبری اربعین حسینی (ع) در کربلا و نجف اشرف، تصریح کرد: هماهنگی لازم برای پشتیبانی فنی و خدماتی از این عزیزان صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدیدهای دوره‌ای از دفاتر رسانه‌ها نیز خاطرنشان کرد: در تلاشیم طرحی را برای حمایت از قشر زحمتکش خبرنگاران به فراکسیون رسانه مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بابیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در این سازمان طراحی و اجرایی می‌شود از برپایی سینما دفاع مقدس در پیاده راه فرهنگی شهر رشت خبر داد.

جعفری خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تماشای بیش از ۱۲ هزار نفر از سینما دفاع مقدس رشت اجرایی شده و خانواده‌های معظم شاهد مدافع حرم گیلان میهمانان ویژه این سینما هستند./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار