کد خبر : 89529
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402- 52: 14

برپایی ۷ کرسی محفل انس با قرآن در رشت / مسابقات فوتسال جام رمضان برگزار می‌شود

برپایی ۷ کرسی محفل انس با قرآن در رشت / مسابقات فوتسال جام رمضان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برپایی مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و گفت: ۷ محفل انس با قرآن در محلات مختلف رشت با حضور قاریان کشوری و استانی برپا می‌شود.

به گزارش گیلانستان، علی محجوب در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی برای بندگی، تغییر و نزدیک شدن به خداوند متعال است.

 

وی ادامه داد: رمضان، ماه فرصت‌ها برای خودسازی و رسیدن به خدای بزرگ و مهربان است.

 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ماه رمضان، بیان کرد: ۷ محفل انس با قرآن در محلات مختلف رشت با حضور قاریان کشوری و استانی برپا می‌شود.

 

محجوب از برگزاری برنامه روزانه آوای وحی در ماه مبارک رمضان در رشت خبر داد و اضافه کرد: این برنامه در خانه صنایع دستی رشت و با تلاوت قرآن و بانگ اذان ظهر با حضور قاریان جوان برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: ویژه برنامه ۳۰ روز با قرآن کریم نیز همانند سال‌های گذشته به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برپایی مسابقات فوتسال جام رمضان خبر داد و اضافه کرد: برپایی کاروان سلامت در سطح محلات، برگزاری مسابقات ویژه شهروندان در حوزه معارف قرآنی، تبلیغات شهری، تولیدات فضای مجازی، تجلیل از قاریان و اساتید قرآنی، جشن‌ها و جنگ‌های ویژه عید فطر، از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار