کد خبر : 73713
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آذر 1400- 43: 13

برگزاری اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی‌ جانبازان کشور در منطقه آزاد انزلی

برگزاری اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی‌ جانبازان کشور در منطقه آزاد انزلی

.

به گزارش گیلانستان، چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان کشور که با حضور نود خودرو و ۳۵۰ نفر از خانواده جانبازان کشور به میزبانی استان گیلان آغاز شده بود با حضور خانواده شهدا و جانبازان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ،آیت الله شاه آبادی رییس مرکز پژوهشی غدیر و مدیرکل ورزشی و اردویی بنیاد شهید کشور در مرکز همایش ها و نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد انزلی به کار خود پایان داد.
در این همایش علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی جانبازان را قهرمان قهرمانان و اسطوره اسطوره ها نامید و افزود: شما اسطوره های تاریخی هستید که در دنیا جایگزینی ندارید زیرا ایثارتان با عشق و عاشقی همراه بوده است.
وی در ادامه افزود: جانبازان اسطوره های خدایی هستند که در قلب تاریخ جای دارند و قلب تاریخ همیشه جاودانه است .
آیت ا.. سعید شاه آبادی از مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس موسسه غدیر شناسی در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی‌ جانبازان کشور نیز گفت: جانبازی یک عمل و یک نیت است. اگر در جنگ و غیر جنگ ، هرکجا که پای جان به میان آمد توانستید دست از جان بشویید ، آن هنگام جانبازید . کسی که سختی می کشد و شاکر است اجری بالاتر دارد .
وی در ادامه خاطرنشان کرد :جانبازی درصد ندارد چرا که جانباز از جان خود گذشته و با خدا معامله کرده ، او جان خود را در راه خدا نثار کرده و باید بدانیم که رضایت خدا از بهشت بالاتر است .
عبدالله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید گیلان نیز در این آیین بیان کرد: در سالهای اخیر به علت کرونا برنامه های میدانی بنیاد شهید محدودتر شد اما از هر فرصت برای اجرای برنامه های مشابه استفاده کردیم .
وی در ادامه افزود: استان گیلان در ۲۲ رشته ورزشی در حوزه ایثارگران و جانبازان فعالیت دارد و  ۱۲۰ تیم ورزشی سابقه و شناسنامه دار در تقویم ورزشی بنیاد شهید گیلان صورت رسمی وجود دارد و بنیاد شهید باید در حوزه تربیت بدنی ، فضایی برای نشاط جانبازان و ایثارگران ایجاد کند  و در حال حاضر گیلان آماده است میزبان لیگهای استانی و کشوری در رشته های مختلف باشد .
گفتنی است چهاردهمین دوره مسابقات اتومبیلرانی کشور در چهار کلاس برگزار شد که در کلاس جانبازان قطع نخاعی مصطفی حدادی از تهران ، کریم پیر خرد از آذربایجان شرقی و غلام عباس کلانتری از خراسان رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.
در کلاس دوم جانبازان قطع نخاعی نیز سید محمدرضا میرشفیعی از تهران مقام اول ، اسدا.. آشوری از قزوین مقام دوم و محمد علی پارسائیان از یزد مقام سوم را کسب کردند.
در کلاس سوم جانبازان سالم تن (جراحات درونی) علی بخشایش از تهران اول ، حسین معینی از اصفهان دوم و علی رضا آزاد خانی از تهران سوم شدند و در کلاس چهارم جانبازان یک عضو قطع محمد حسین رادمنش از قزوین ، حسین علی مقیم زاده از خوزستان و مجید شوندی از همدان مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار