کد خبر : 54902
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری رشت:

برگزاری جشنواره مردمی بهار ولایت در رشت/ تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سازمان به مناسبت عید بزرگ غدیر

برگزاری جشنواره مردمی بهار ولایت در رشت/ تشریح مهم‌ترین برنامه‌های سازمان به مناسبت عید بزرگ غدیر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره مردمی بهار ولایت در رشت خبر داد و گفت: برگزاری نگارخانه ها و گذرهای هنری در معابر شهری با رعایت ملاحظات بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا و نمایشگاه های دائمی و ساخت سازه، از برنامه های مهم درجشنواره مردمی بهار ولایت بوده که این برنامه توسط هنرمندان شهر رشت اجرا می گردد.

به گزارش گیلانستان، حمید رضا محمدی امروز (دوشنبه ۱۳ مرداد) در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه ولایت و عید بزرگ شیعیان جهان اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت به مناسبت بزرگداشت دهه ولایت برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان در دهه ولایت، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع خطبه غدیر، نهج البلاغه و زندگی نامه و معارف علوی بین کارکنان شهرداری و برگزاری مسابقات پدران و مادران قصه گو با موضوع نقل واقعه غدیر خم برای فرزندان کارکنان شهرداری از طریق همکاری با امور مساجد از برنامه های سازمان در دهه ولایت می باشد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشنواره مردمی بهار ولایت در رشت خبر داد و افزود: برگزاری نگارخانه ها و گذرهای هنری در معابر شهری با رعایت ملاحظات بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا و نمایشگاه های دائمی و ساخت سازه، از برنامه های مهم درجشنواره مردمی بهار ولایت بوده که این برنامه توسط هنرمندان شهر رشت اجرا می گردد.

محمدی با بیان اینکه نصب پرچم، تزئین سر درب منازل و ورودی ادارات و محل های کسب کار نوعی فعالیت فرهنگی بصری در سطح شهر است، گفت: برپایی ایستگاه سلامت و هماهنگی جهت ارائه خدمات درمانی رایگان یا تخفیفات مناسب در بیمارستان ها درمانگاه ها و ویزیت بیماران با مشارکت موسسه مردم نهاد شمیم بوی حسین(ع) از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت در دهه ولایت و جشنواره مردمی عمار خواهد بود.

وی از برگزاری مسابقات هنری در قالب نقاشی،داستان،شعر و هنرهای تجسمی با محوریت واقعه غدیر به صورت مجازی خبرداد و افزود: برگزاری جشن و راه اندازی کاروان شادی و نمایش خیابانی در اماکن عمومی و مجتمع های مسکونی با ملاحظات بهداششتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از برنامه هایی است که در دهه ولایت در سطح شهر رشت انجام می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، با بیان اینکه جشن شب عید غدیر در پیاده راه فرهنگی رشت با مشارکت هیئت رزمندگان با رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می شود، گفت: اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی، سرود، مسابقه و پرده خوانی غدیر از برنامه های جشن شب عید غدیر در پیاده راه فرهنگی شهر رشت می باشد.

محمدی از پخت و توزیع نان رایگان ایستگاه فرهنگی و ایستگاه بهداشتی مراسم محیطی در جشن عید غدیر خبر داد و بیان کرد: برنامه مشارکتی با موکب نورالزهرا در مناطق چهارگانه مسکن مهر، جهاد، انتظام و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت در دهه ولایت از برنامه های مهم و ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار