کد خبر : 72547
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400- 20: 7

برگزاری جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

برگزاری جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

جلسه هماهنگی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج باحضور علی فتح الهی فرماندار شهرستان رشت، امیر رنجی رییس بسیج ورزشکاران شهرستان رشت و علیرضازهری رییس هیات ورزشهای همگانی گیلان برگزارشد.

به گزارش گیلانستان، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت در خصوص ورزش و فعالیت های هیات ورزشهای همگانی استان اظهار داشت:باتوجه به اینکه در طول مدت پاندمی کرونا فعالیت های ورزشی و فرهنگی و همچنین ورزش همگانی بطور گسترده نداشتیم اما بنا به برنامه های سال ۱۴۰۰ هیات ورزشهای همگانی استان این نیاز حس می شود تا درراستای ایجاد شور ونشاط اجتماعی برنامه ها وطرح های متنوع بیشتری اجرا شود.

وی با اشاره به به روند مطلوب واکسیناسیون در استان عنوان کرد :   لازم است تا با برگزاری چنین مراسم و جشنواره هایی  با وجود کرونا و مشکلات اقتصادی بتوانیم  تا حدودی نشاط را به جامعه برگردانیم.

فتح الهی با بیان اینکه باید با هیات  ورزشهای همگانی تعامل بیشتری صورت گیرد ، افزود:ضرورت دارد تا  دستگاهها ونهادها همراه هیات ورزشهای همگانی باشند تا با گسترش ورزش این امر سلامت محور محقق شود.

فرماندار رشت خاطر نشان کرد : همایش پیاده روی درهفته گرامیداشت بسیج  از برنامه های مهم و حائز اهمیتی است که ازهمه نهاد ها و سازمان ها انتظار میرود دراین راستا مشارکت و حضور فعال داشته باشند.

گفتنی است دراین جلسه منصور غفاری رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان رشت و امیر رهنما رییس هیات ورزشهای همگانی رشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار