کد خبر : 75568
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400- 35: 14

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان:

برگزاری دهمین دوره نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب

برگزاری دهمین دوره نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب

لطیفی از برگزاری دهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد و گفت:بخش ویژه نمایشگاه امسال با محوریت شهید میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، «محمد لطیفی» امروز (دوشنبه،۱۱ بهمن) در جمع خبرنگاران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را یکی از متولیان امر تعلیم و تربیت دانش آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش دانست و از برگزاری دهمین دوره نمایشگاه های دانش آموزی مدرسه انقلاب بر اساس محتوای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با بیان اینکه بهمن امسال، سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری است، افزود: این بیانیه که نقشه راه گام دوم انقلاب است بیشتر مخاطبان آن نوجوانان و جوانان هستند.

وی با ابراز تاسف از اینکه بخاطر مواردی همچون شیوع بیماری کرونا، شرایط اقتصادی و … این بیانیه آنطور که شایسته بود از سوی فعالین و مؤثرین فرهنگی انقلاب پرداخته نشد اظهار کرد: محور اصلی محتوای نمایشگاه مدرسه انقلاب متن بیانیه گام دوم انقلاب است.

لطیفی با اشاره به بخش های نمایشگاه مدرسه انقلاب بیان کرد: این نمایشگاه در سه بخش دیروز ما، امروز ما و فردای ما در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین برپا می شود.

وی در ادامه، بررسی چالش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقد و مطالبه گری، مقایسه سبک زندگی غربی و اسلامی، هنر و نوجوان با محوریت ترسیم وضعیت موجود و نقش نوجوان برای رسیدن به وضع مطلوب هنر انقلاب اسلامی و معرفی الگوهای هنر انقلاب، جهاد اقتصادی و علمی، نقش نوجوان در ساخت ایران قوی، رسانه و فضای مجازی، مهدویت، پسران و دختران حاج قاسم و…از جمله بخش های این نمایشگاه هستند.

لطیفی بخش ویژه نمایشگاه امسال را با محوریت شهید میرزا کوچک خان جنگلی عنوان کرد و ادامه داد:  با عنایت بر جمله نماینده معزز ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در همایش یکصد سال در اوج افتخار گیلان، که فرمودند: «حاج قاسم؛ نمونه آپدیت شده میرزا کوچک خان است»، بخش ویژه به صورت استانی ذیل هنرواره یکصد سال در اوج افتخار برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: بر این اساس غرفه ویژه میرزا با بهره گیری از بخش های مختلف هنرواره و شخصیت میرزا و اسناد بجا مانده از قیام جنگل در مدارس انقلاب استان گیلان ایجاد و به صورت استانی بهترین آثار تقدیر خواهند شد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار