کد خبر : 62222
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399- 41: 18

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گیلان به صورت رژه خودرویی و موتوری

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در گیلان به صورت رژه خودرویی و موتوری

حجت الاسلام اشجری با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ ویژه برنامه دهه فجر با دو اصل سلامت محوری و بهره مندی از فضای مجازی در گیلان برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی اشجری امروز (شنبه،۱۱بهمن) در جلسه شورای اداری گیلان با بیان اینکه دهه فجر چهل و دومین پیروزی انقلاب را جشن می گیریم  گفت: دشمنان به خیال واژه خود می پنداشتند که انقلاب اسلامی جهل سالگی خود را نخواهد دید اما این انقلاب با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه ۲۲ کمیته برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر را تدوین و ساماندهی کردند افزود:  ۲ هزار و ۵۰۰  برنامه با دو اصل سلامت محوری و بهره مندی از فضای مجازی در این ایام پیش بینی شده است.

وی اجرای برنامه ها را در سه سطح تبیینی، مجازی و تبلیغی دانست و بیان کرد:  همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن، ۴۲ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

اشجری با بیان اینکه تمامی برنامه ها صبغه مردمی دارند اذعان کرد: مردم علت موجده انقلاب هستند و عامل تداوم آن هم هستند.

وی با بیان اینکه برخی برنامه ها به ناچار میدانی برگزار می شود  اذعان کرد: برنامه های میدانی چون رژه موتورسواران و سوارکاران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

اشجری با بیان اینکه در دهه فجر شاهد دو میلاد بزرگ دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س) و امام خمینی(ره) هستیم تاکید کرد: با این دو میلاد فضای شادی در این دهه کاملا مشهود است و تمام فعالیت ها صبغه شادی دارند.

وی خواستار برگزاری مراسم نورافشانی شب ۲۲ بهمن در بخش ها و روستاهای استان شد و بیان کرد: در  هیچ نقطه ای از استان راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نمی شود.

وی با اشاره به برگزاری کاروان خودرویی در ۲۲ بهمن خاطرنشان ساخت: کاروان خودرویی برای نخستین بار به صورت خانوادگی با رعایت ملاحظات و ملازمات برگزار می شود.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار