کد خبر : 1646
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰

برگزاری راهپیمایی 13 آبان از 4 مسیر در رشت/آمریکا برای حضور در ایران به دنبال جاده‌صاف کن است

برگزاری راهپیمایی 13 آبان از 4 مسیر در رشت/آمریکا برای حضور در ایران به دنبال جاده‌صاف کن است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: راهپیمایی 13 آبان از چهار مسیر در رشت برگزار و تمام مسیرها به میدان شهدای ذهاب این شهر ختم می‌شود.

به گزارش در گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اعلام تعیین مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در رشت اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان ساعت 9 صبح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجمع راهپیمایان در میدان شهدای ذهاب رشت ساعت 10 صبح انجام می‌شود، تصریح کرد: راهپیمایان در رشت از چهار مسیر خود را به میدان شهدای ذهاب این شهر «شهرداری» می‌رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مسیرهای راهپیمایی در شهر رشت را به شرح زیر اعلام کرد:

مسیر شماره یک: سپاه پاسداران میدان فرهنگ‌ـ چهار راه قدس‌ـ‌خیابان مطهری‌ـ خیابان شریعتی میدان شهدای ذهاب رشت.

مسیر شماره دو: میدان دفاع مقدس ‌ـ خیابان لاکانی ‌ـ خیابان علم‌الهدی‌‌ ـ میدان شهدای ذهاب رشت.

مسیر شماره سوم: میدان شهید انصاری ‌ـ خیابان تختی ‌ـ خیابان شریعتی ‌ـ‌ میدان شهدای ذهاب رشت.

مسیر چهارم: ورزشگاه شهید عضدی‌ـ خیابان حافظ‌‌ـ چهار راه قدس ـ‌ خیابان مطهری‌ـ خیابان شریعتی‌ـ میدان شهدای ذهاب رشت.

وی سخنران اصلی و قطعی مراسم 13 آبان رشت را حجت‌الاسلام مصلحی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی کرد.

اشجری با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان در 53 نقطه گیلان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم گیلان در کنار دیگر آحاد ملت ایران امسال شعار «مرگ بر آمریکا» را کوبنده‌تر از سال‌های گذشته سر می‌دهند.

وی یادآور شد: مردم عاشورایی گیلان با مشت‌های گره شده پاسخ کوبنده‌ای در  13 آبان به خیال خوش آمریکا می‌دهند و شعار مرگ بر آمریکا در تمام نقاط این استان طنین‌انداز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به آتش کشیدن پرچم آمریکا را بخشی از برنامه‌های 13 آبان عنوان کرد و گفت: ضرورت حضور تمام اقشار مردم در راهپیمایی امسال بیشتر از گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هرگز جنایت‌ها و خیانت‌های استکبار جهانی در ایران و نیز خصومت آمریکا در تحریک و تقویت صدام برای ایجاد جنگ هشت ساله را از یاد نمی‌برند، یادآور شد: آمریکا برای حضور در ایران به دنبال جاده‌صاف کن است.

اشجری متذکر شد: معمار کبیر انقلاب اسلامی همواره بر مقابله های نفوذ اقتصادی، سیاسی، امنیتی و فرهنگی آمریکا تأکید داشتند و فرمودند «ما با هیچ‌کدام از ابرقدرت‌ها سر سازش نداریم و زیر سلطه آمریکا نمی‌رویم».

وی پیام مقام معظم رهبری را نیز روشن و واضح دانست و خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند «نه نفوذ اقتصادی آمریکا‌یی‌ها را در کشورمان اجازه خواهیم داد و نه نفوذ سیاسی آنها را و نه حضور فرهنگی آنها، با همه توان مقابله خواهیم کرد»./فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار