کد خبر : 50630
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اردیبهشت 1399- 38: 12

فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت:

برگزاری رزمایش مواسات در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت

برگزاری رزمایش مواسات در فرماندهی آموزش تخصص های دریایی رشت

.

به گزارش گیلانستان فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت از برگزاری رزمایش مواسات در این مرکز خبر داد و گفت: در مرحله اول این رزمایش کمک‌های مردمی کارکنان و خانواده‌های فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد و ۱۱۰ بسته اقلام مورد نیاز افراد بی بضاعت تهیه و توزیع گردید.

امیردریاداردوم آریا شفقت رودسری، فرمانده آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت در خصوص برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت اظهار کرد: پویش مردمی مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان با هدف مردم‌یاری و دستگیری از فقرا توسط کارکنان این فرماندهی برگزار شد.

وی با تشریح اقدامات انجام شده، افزود: در مرحله اول این رزمایش کمک‌های مردمی کارکنان و خانواده‌های فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال جمع آوری شد و ۱۱۰ بسته اقلام مورد نیاز افراد بی بضاعت تهیه و توزیع شد.

دریادار شفقت رودسری با ابراز تمجید از استقبال خانواده‌ها در این پویش، گفت: در رزمایش مواسات فرماندهی آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت که با شعار «شور علوی، نشاط معنوی و لبخند مهربانی» آغاز شد، کارکنان به صورت داوطلبانه کمک‌های مردمی را بسته بندی و بین افراد نیازمند توزیع کردند.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار