کد خبر : 78395
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 اردیبهشت 1401- 29: 14

همزمان با سراسر کشور انجام می شود؛

برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی گیلان

برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی گیلان

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای هیئت های مذهبی همزمان با سراسر کشور در این استان، گفت: تاکنون ۲۲۳ داوطلب ثبت نام کرده اند.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی، اظهار کرد: بر اساس حضور مؤثر تشکل‌های مردمی به خصوص تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی در فرآیند تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری و عملیات‌های مهم اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی برای بهره‌گیری منظم از افکار، ایده و توان انتخابات شورای هیئت مذهبی برگزار می‌کند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی استان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در این انتخابات از روز ۲۵ اسفند سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: تاکنون ۲۲۳ نفر برای شرکت در این انتخابات ثبت نامه کرده‌اند.
حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه هیئت‌هایی که در سامانه طوبی این سازمان عضو هستند در انتخابات می‌توانند به عنوان رأی دهنده شرکت کنند، ادامه داد: حدود ۹۳۸ هیئت مذهبی در این سامانه ثبت نامه کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه شورای هیئت‌های مذهبی می‌توانند به مسئولان استان گیلان مشاوره دهند، اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی در اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی نیز می‌توانند نقش مؤثری ایفا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار