کد خبر : 72002
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آبان 1400- 14: 9

قابل توجه نهادهای مثلا نظارتی!

برگزاری مراسم آمریکایی “هالووین” برای کودکان در رشت! + تصاویر

برگزاری مراسم آمریکایی “هالووین” برای کودکان در رشت! + تصاویر

.

به گزارش گیلانستان، جشن هالووین یکی از خرافاتی‌ترین و در عین حال فراگیرترین آیین‌های سنتی در آمریکا و برخی کشورهای غربی دیگر به شمار می‌رود که هر ساله در سی و یکم اکتبر (شب اول نوامبر) برابر با نهم آبان‌ماه برگزار می‌شود.

یکی از نمادهای این جشن که پس از قرن‌ها به صورت دست‌نخورده باقی‌مانده، استفاده از کدو تنبل است. بسیاری از خانواده‌ها به عنوان بخشی از این مراسم، درون یک کدو تنبل را خالی کرده و برای آن چشم و ابرو و دهان می‌گذارند و با روشن کردن شمع در داخل آن، جلوه‌ای ترسناک به آن می‌دهند. مدعوین نیز باید با صورت‌های ترسناک در جشن حضور پیدا کنند!

جشن هالووین پس از کریسمس، دومین جشن بزرگ غربی‌ها و بویژه آمریکایی‌ها محسوب می‌شود به طوریکه آنها هر سال بیش از ۶ میلیارد دلار را صرف برگزاری این جشن می‌کنند.

حال این آئین غربی که سرشار از تهاجم فرهنگی است، برای کودکان مظلوم و معصوم شهر ما برگزار و آموزش‌های لازم به آنان داده می‌شود!

فیلم جشن مذکور نیز به راحتی با عنوان “مراسم هالووین” توسط برگزار کنندگان در فضای مجازی پخش شده است!

امید است آندسته از نهادهای نظارتی که مهارت خاصی در کارشکنی برای مجموعه‌های فرهنگی مذهبی داشته و حذف جوانان مومن انقلابی همواره سرلوحه کارشان است، کمی هم به مجموعه‌های ضد فرهنگی و غرب‌زده شهر بپردازند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار