کد خبر : 8302
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید آتش‌نشان در رضوانشهر

برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید آتش‌نشان در رضوانشهر

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر از برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک شهید محسن روحانی آتش‌نشان فداکار حادثه پلاسکو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان ، اکبر قاسمی در جلسه شتاد استقبال از شهید بسیجی و آتش‌نشان حادثه پلاسکو در این شهرستان اظهار کرد: آتش‌نشانان با تفکر بسیجی جان خود را تقدیم مردم کردند.

وی زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک محسن روحانی را روز سه‌شنبه هفته جاری ساعت 9 صبح عنوان کرد و افزود: شهدای آتش‌نشان روز دوشنبه هفته جاری در تهران تشییع می‌شوند و پیکر پاک آتش‌نشان بسیجی محسن روحانی به رضوانشهر منتقل و در این شهرستان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به سخنان پیامبر اکرم(ص) گفت: هر کس جلوی آب و آتش را بگیرد بهشت بر او واجب است.

وی ذخیره‌های واقعی انقلاب اسلامی را شهدا دانست و ادامه داد: آتش‌نشانان در ساختمان پلاسکو قهرمانانه جان خود را برای نجات مردم فدا کردند و همه ما باید قدردان خانواده‌های معظم شهدای عزیز باشیم و به آنها افتخار می‌کنیم که با تربیت چنین فرزندانی تربیت قهرمانانه جان خود را فدای دین اسلام و نظام و مردم کردند.

قاسمی بیان کرد: خانواده شهید روحانی نیز با تفکر بسیجی و با انگیزه بسیجی فرزندی را تربیت کردند که این فرزند جان خود را تقدیم مردم عزیز کرد و تفاوتی نمی‌کند که این تفکر بسیجی در حلب برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و یا در ساختمان پلاسکو برای نجات جان مردم باشد.

حجت‌الاسلام هادی حبیبی امام جمعه رضوانشهر نیز  در جلسه مذکور اظهار کرد: شهدای آتش‌نشان که جان‌فشانی کردند متعلق به منطقه خاص نیستند بلکه به تمام ملت ایران تعلق دارند و جانفشانی و ایثار این شهدا باید به خوبی در گیلان رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی شود.

حجت الاسلام محمد مهدی‌نژاد امام جمعه پره‌سر نیز در جلسه مذکور بیان کرد: خدمت به مردم سیره عملی اهل بیت بوده و یکی از نقاط درخشان در زندگی و سیره پیامبر(ص) خدمت به مردم است و آتش‌نشانان با ایثار و جانفشانی‌های خود به مردم خدمت کردند./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار