کد خبر : 22574
تاریخ انتشار : شنبه 7 بهمن 1396- 40: 20

برگزاری مسابقه عکس رشت سپید پوش و مجسمه های برفی همزمان با بارش برف در رشت

برگزاری مسابقه عکس رشت سپید پوش و مجسمه های برفی همزمان با بارش برف در رشت

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت از برنامه های در نظر گرفته شده توسط این سازمان همزمان با بارش برف احتمالی خبر داد.

به گزارش گیلانستان به نقل از اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، علیرضا حسنی با بیان اینکه برف نعمت الهی است که باید برای بهره مندی از این موهبت الهی برنامه ریزی های مناسب انجام شود گفت: عنوان کلمه بحران در مقابل برف در فرهنگ مدیریت شهری جایگاهی ندارد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت تصریح کرد: شهروندان باید با حفظ آرامش و توجه به توصیه های فرهنگی سازمانها و نهادها در حین بارش برف از این فرصت برای با هم بودن و خلق خاطرات ناب بهره مند شوند.

وی افزود: امروز در دنیا توجه به تنوع فصلی در اقتصاد گردشگری بسیار توجه می شود و مدیران شهری با تدوین برنامه های فرهنگی چون جشنواره؛ مسابقات و فستیوالها از فرصت برف برای جلب گردشگر استفاده می کنند.

علیرضا حسنی با اشاره به اینکه امروز گردشگری زمستانی در دنیا از انحصار خانواده های مرفه خارج و به بدنه جامعه نفوذ کرده است گفت: با توجه به این مهم سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت نیز برنامه هایی در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت در ادامه اظهار داشت: مسابقه عکس رشت سپید پوش در صورت بارش برف برگزار میشود که از شهروندان دعوت می شود تا در این روزها با ثبت خاطرات سفید و زیبای خود در این مسابقه شرکت کنند و آن را به شماره ۰۹۰۱۶۴۷۳۸۸۱ ارسال نمایند.

وی افزود: چنانچه حجم برف به گونه ای باشد که بتوان آثار برفی توسط هنرمندان خلق نمود برنامه ای برای خلق شادی در بین شهروندان با مشارکت دو سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری در پیاده راه فرهنگی انجام خواهد پذیرفت.

علیرضا حسنی اعلام کرد: این برنامه در دو بخش حرفه ای که توسط هنرمندان آثار برفی خلق خواهد شد و بخش آماتور که شهروندان عزیز می توانند آثار برفی خودشان را ارائه نمایند انجام خواهد پذیرفت.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت افزود: امسال در این مراسم سعی می شود تا با نگاهی موشکافانه و جدید مجسمه های ساخته شده هر کدام انتقال دهنده یک موضوع فرهنگی باشند چرا که محیط های با نشاط و تفریحی بهترین فرصت برای انتقال مفاهیم فرهنگی هستند و باید از آنها به نحو احسن بهره گرفت.

علیرضا حسنی در پایان اظهار داشت: امیدوارم شهروندان نهایت لذت را از بارش برف که این اتفاق در سال محدود است ببرند و هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که همکاران خدوم در شهرداری جهت بازگشایی معابر و سهولت تردد آنها با تمام توان در سطح شهر حضور دارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار