کد خبر : 80704
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهریور 1401- 38: 22

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری:

برگزاری مناقصه بهسازی سراوان/ برگزاری تشریفات انتخاب پیمانکار جهت شروع مجدد فاز دوم لایروبی زرجوب از ۱۵ شهریور

برگزاری مناقصه بهسازی سراوان/ برگزاری تشریفات انتخاب پیمانکار جهت شروع مجدد فاز دوم لایروبی زرجوب از ۱۵ شهریور

محمد باقر بشر دانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری رشت از برگزاری تشریفات انتخاب پیمانکار جهت شروع مجدد فاز دوم لایروبی زرجوب از ۱۵ شهریور خبر داد و گفت: ساخت سیستم پردازش و افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی لاکان به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسید.

به گزارش گیلانستان،  محمد باقر بشر دانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری دوشنبه هفتم شهریور ۱۴۰۱ در جلسه با معاونین، مدیران و نمایندگان شرکت تی‌تی‌اس آخرین اقدامات انجام گرفته در حوزه مدیریت پسماند را تشریح کرد و اظهار داشت: مناقصه بهسازی لندفیل سراوان با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده انجام شده و فرآیند آن با تعیین پیمانکار در حال طی مراحل حقوقی از عقد قرارداد می‌باشد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری رشت اضافه کرد: با توجه به لزوم تکمیل سوله‌های A و B کارخانه کود آلی در مبحث ساخت اتاقک برق ،تکمیل کانال‌های هدایت شیرابه، سیستم اطفای حریق و سالن استراحت کارگران مناقصه مربوطه برگزار و ابلاغ برنده به پیمانکار مشخص شده است بنابراین در این مورد نیز مراحل روند انعقاد قرارداد در دست اقدام قرار دارد.

بشر دانش ضمن تاکید بر لزوم ساخت و افزایش سوله‌های موجود در کارخانه کود آلی لاکان اضافه کرد: در این راستا و جهت تکمیل روند پردازش زباله، مناقصه ساخت سوله C در جوار کارخانه کود آلی برگزار شد و برای مراحل انتخاب پیمانکار و تحویل زمین هم پیگیری‌های لازم به عمل آمده است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی ساخت سیستم پردازش و افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی و انجام مراحل اخذ مجوز عقد متمم قرارداد خبر داد و ابراز داشت: در این بخش‌ هم با هماهنگی‌های استانداری گیلان مراتب در حال پیگیری بوده و برآوردهای فنی و ریالی و مکاتبات لازم صورت پذیرفته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری رشت اقدامات انجام گرفته در حوزه لایروبی دو رودخانه گوهررود و زرجوب را هم برشمرد و یادآور شد: در این حوزه شهرداری رشت با شناسایی نقاط نیاز به لایروبی در دو رودخانه گوهر رود و زرجوب در مرحله اول نسبت به لایروبی رودخانه زرجوب حدفاصل پل زرجوب تا تختی اقدام کرد.

بشردانش ادامه داد: در راستای انجام مرحله بعدی لایروبی رودخانه و انتخاب پیمانکار، شهرداری رشت اقدامات لازم در سامانه تدارکات را انجام داده است بنابراین با اعتبار داخلی ۷ میلیارد ریالی از ۱۵ شهریور مرحله دوم لایروبی شروع می‌شود.

وی افزود: با توجه به موارد طرح شده شهرداری رشت در راستای وظایف تکلیفی خود در جذب منابع و اعتبارات دولتی مدیریت پسماند اقدامات لازم برای برگزاری مناقصه بهسازی سراوان و انتخاب پیمانکار، انتخاب پیمانکار تکمیل سوله‌های AوB، تعیین تکلیف انتخاب پیمانکار سوله C کارخانه کود آلی و تحویل زمین به پیمانکار، انجام عملیات اجرایی فاز اول لایروبی و برگزاری تشریفات انتخاب پیمانکار و شروع مجدد فاز دوم لایروبی را به خوبی انجام داده و با جدیت موضوعات مدیریت پسماند را دنبال می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار