کد خبر : 3876
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395- 11: 0

برگزاری نشست بانوان نخبه اصولگرا در رشت/ به زودی شاهد پیروزی قاطع ائتلاف اصولگرایان خواهیم بود

برگزاری نشست بانوان نخبه اصولگرا در رشت/ به زودی شاهد پیروزی قاطع ائتلاف اصولگرایان خواهیم بود

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در بخش ها، دهستان ها و محلات ستاد مردمی ائتلاف دایر شده است، گفت: به زودی شاهد پیروزی قاطع ائتلاف اصولگرایان هستیم.

به گزارش درگیلان، نظر علی علیزاده بعد از ظهر امروز در نشست  مسئولین ستاد های مردمی ائتلاف در بخش های شهرستان رشت با تبریک در پیش بودن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی استمرار حکومت علوی در عصر حاضر هست.

وی با بیان اینکه پرچم  این حکومت در دست نائب امام زمان (عج) ولی فقیه  زمان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است با تشکر از ستاد های مردمی ائتلاف اصولگرایان در مرحله اول انتخابات، گفت: در مرحله دوم با جدیت و تلاش بیشتر شاهد پیروزی قاطع لیست ائتلاف  اصولگرایان هستیم.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان اعلام کرد: در بخش ها، دهستان ها و محلات ستاد مردمی ائتلاف دایر شده است.

علیزاده با بیان اینکه تاکنون  کاندیداهای اصولگرای  مرحله اول  از لیست ائتلاف اصولگرایان در مرحله دوم حمایت کردند، افزود: از دیگر کاندیداها نیز درخواست می شود که برای حمایت از  لیست ائتلاف ابراز آمادگی کنند.

وی همچنین از برگزاری نشست های مختلف با  ستاد های مردمی ائتلاف در بخش ها و محلات شهرستان رشت  خبر داد و گفت: عصر  یکشنبه مورخه ۲۹ فرودین ماه سال جاری نشست مسئولین ستاد های مردمی ویژه بانوان در رشت برگزار می گردد.

سخنگوی  شورای ائتلاف اصولگرایان با بیان اینکه در این نشست  جمعی از بانوان نخبه اصولگرا حضور خواهند داشت، افزود: این همایش در راستای هماهنگی بیشتر بین اعضا و گروه ها  برای حمایت  از لیست ائتلاف برگزار خواهد شد./کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار