کد خبر : 47586
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 بهمن 1398- 40: 12

درحمایت از سه کاندیدای اصلح شهرستان رشت صورت گرفت؛

برگزاری گردهمایی انتخاباتی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در مهدیه رشت+ تصاویر

برگزاری گردهمایی انتخاباتی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان در مهدیه رشت+ تصاویر

گردهمایی انتخاباتی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان با حضور مردم ولایت مدار در حمایت از آقایان آقازاده، کربلایی و دل آور در مهدیه رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان دکتر هاجر تحریری نیک صفت سخنگو و عضو هیات رئیسه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در این گردهمایی که در مهدیه رشت برگزار شد با دعوت حداکثری مردم برای حضور در انتخابات و اهداف راهیان گام دوم انقلاب را بر شمرد.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری انتخابات پیش رو را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: در نهایت این مردم هستند که تعیین می کنند چه کسانی وارد مجلس شوند.

تحریری نیک صفت با تاکید بر انتخابی آگاهانه و مسئولانه هشدار داد: مردم نمایندگانی نمی خواهند که از پشت ماشین های ضد گلوله با شیشه های دودی به نظاره آن ها بپردازند.

سخنگوی راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری دینداری افراد بسیار مهم است و مردم باید برای انتخاب کاندیداهای خود افراد دین دار را انتخاب و راهی مجلس کنند تا با تشکیل مجلسی سالم دولتی سالم تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه سه کاندیدای مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان یعنی آقایان اقازاده، کربلایی و دل آور پس از نظر سنجی ها و بررسی های لازم به مردم معرفی شدند، البته در این انتخاب نظرسنجی به عنوان ابزاری برای شناخت جایگاه و موقعیت افراد استفاده شد، ولی عامل اصلی در انتخاب افراد تطابق آنها با ویژگی هایی بود که بر اساس شاخصه های نماینده اصلح از سخنان امام راحل مان و حضرت آقا، استخراج شده بود.

عضو هیات رئیسه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی در ادامه گفت: هدف ما حضور حداکثری پای صندوق های رای در دوم اسفند ۹۸ است و این امر نیازمند حضور همه واجدان شرایط رای دادن می باشد.

مردم فریب پول، پلو و پوستر و تبلیغات غلط کاندیداها را نخورند

در ادامه دکتر مظفر نامدار استاد دانشگاه و عضو هیات رئیسه راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان نیز در این گردهمایی با تاکید بر حساسیت انتخابات این دوره اظهار کرد: هر لحظه شاهد افزایش شور انتخاباتی و تبلیغات کاندیداها در سطح استان و شهر رشت هستیم.

وی بابیان اینکه آزادی انتخاب مردم باید محترم شمرده شود خاطر نشان کرد: مردم فریب پول، پلو، پوستر و تبلیغات غلط کاندیداها را نخورند.

جوانان را باید با همه وجودشان باور کرد

دکتر مجید دل اور کاندیداهای دهه شصتی مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی نیز دراین گردهمایی ضمن معرفی خود اظهار کرد: افراط و تفریط بر کشور آسیب وارد کرده است و کشور را باید مبتنی بر دانش اداره کرد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس از رشت، ظاهرگرایی و کمیت گرایی را از افات کشور عنوان کرد و گفت: جوانان را باید با همه وجودشان باور کرد.

مجید دلاور تاکید کرد: در صورت پیروزی درانتخابات مطالبه گر حقوق مردم خواهم بود.

مبارزه همه جانبه با ویژه خواری و پارتی بازی

حاج حسن کربلایی از دیگر کاندیداهای مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی نیز دراین گردهمایی ضمن معرفی خود اظهار کرد: با شعار مبارزه با فقر و فساد و تبعیض پا در عرصه گذاشته و مبارزه همه جانبه با ویژه خواری ، اختلاس، پارتی بازی، دزدی های نهان و آشکار برخی مدیران را مشی راه خود می داند.

دبیر اسبق ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان رونق اقتصادی از طریق مردمی کردن آن، توسعه گردشگری با حفظ شان و منزلت مردم توزیع عادلانه تسهیلات بانکی و … را از جمله برنامه های خود معرفی کرد.

بر اساس این گزارش سردار سید علی آقازاده دافساری، نماینده سابق مردم رشت در مجلس هشتم و کاندیدای مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان به دلیل حجم زیاد برنامه های تبلیغاتی خود از حضور دراین مراسم معذور شد.

سردار آقازاده با شعار عدالت محوری و دولت و مجلس کارامد وارد عرصه انتخابات شده و از جمله کاندیداهای مورد حمایت راهیان گام دوم انقلاب اسلامی گیلان است.

شایان ذکر است؛ مداحی انقلابی حاج آقا کامرانی نیز از دیگر قسمت های این مراسم در مهدیه رشت بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار