کد خبر : 10319
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395- 40: 10

برگزاری یادواره شهید املاکی با سخنرانی سرلشکر رحیم‌صفوی در لنگرود

برگزاری یادواره شهید املاکی با سخنرانی سرلشکر رحیم‌صفوی در لنگرود

فرمانده تیپ مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود از برگزاری یادواره شهید املاکی با سخنرانی سرلشکر رحیم‌صفوی ۹ فروردین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، حسین مصطفی‌پور در جمع مدیران اجرایی این شهرستان اظهار کرد: بیست و نهمین سالگرد شهادت سردار همیشه قهرمان گیلان شهید املاکی با سخنرانی سردار سرلشکر سید یحیی رحیم‌صفوی مشاور و دستیار ارشد فرماندهی معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم مذکور ساعت ۱۶ عصر روز ۹ فروردین ۹۶ در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود، گفت: تاکنون چهار جلسه ستاد بزرگداشت یادواره شهید املاکی برگزار شده و برنامه‌های جانبی برای این همایش بزرگ در نظر گرفته شده از جمله مراسم صبحگاه مشترک و زیارت عاشورا در پنجم فروردین ۹۶ در کنار مزار شهید املاکی در کولاک محله برگزار می‌شود.

 فرمانده تیپ مخصوص میرزا کوچک خان لنگرود با اشاره به رونمایی از سردیس سردار شهید املاکی در بوستان سرداران شهید جنب مزار شهدای گمنام لنگرود خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ والیبال لنگرود با حضور ۶ تیم و در چهار سالن شهرستان به مدت چهار ماه برگزار می‌شود.

وی برگزاری مراسم ویژه سردار شهید املاکی در راهیان نور طی دو مرحله در اسفند ماه و راه‌اندازی کمیته دانشجویی ستاد و برگزاری جلسات با روسای دانشگاه‌های لنگرود را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد.

مصطفی‌پور به راه‌اندازی نمایشگاه عکس شهید املاکی در حاشیه مراسم اصلی اشاره کرد و یادآور شد: فاز نخست یادمان شهید املاکی در کولاک‌محله در دهه فجر ۹۵ افتتاح شد.

وی برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی شهید املاکی در ۱۰ مسجد لنگرود، برگزاری تئاتر خیابانی ویژه شهید املاکی در ایام نوروز، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان عملیات والفجر ۱۰، استفاده از ظرفیت اداره‌های کل و فضاسازی استان، همایش پیاده‌روی خانوادگی، اهدای سبدهای کالا به خانواده‌های محروم به نام شهید املاکی، برگزاری مسابقات مختلف دانش‌آموزی و … را از دیگر برنامه‌های یادواره شهید املاکی اعلام کرد./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار