کد خبر : 54209
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 تیر 1399- 47: 17

برگزیدگان فراخوان «بهار مناجات» در گیلان معرفی ‌شدند

برگزیدگان فراخوان «بهار مناجات» در گیلان معرفی ‌شدند

فراخوان «بهار مناجات» با معرفی ۱۰ اثر برگزیده در گیلان به کار خود پایان داد.

به گزارش گیلانستان،  اسفندیار ضیایی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه فراخوان بهارمناجات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با معرفی ۱۰ اثر برگزیده به کار خود پایان داد  اظهار داشت: این فراخوان همزمان با ماه مبارک رمضان و با هدف پرورش تفکر دینی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان آشناسازی هرچه ‌بیش‌تر کودکان و نوجوانان با آموزه‌های مذهبی و آشنایی‌ افزون‌تر آینده‌سازان با سبک‌زندگی ایرانی اسلامی را از دیگر اهداف فراخوان بهار مناجات خواند و گفت: با انتشار این فراخوان در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۱۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

ضیایی با بیان اینکه مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال آثار خود را در قالب عکس و فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای از طریق پیام ‌رسان‌های واتس‌آپ و گپ به روابط ‌عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال‌ کردند ابراز داشت: انتخاب نفرات برتر فراخوان بهار مناجات بر اساس اعلام نظر و رأی نهایی هیئت‌داوران انجام شد.

وی اکرم‌السادات ‌حسینی، حمیرا خدابنده و مریم ابراهیمی‌فر را از جمله افراد منتخب فراخوان بهار مناجات پس از بررسی آثارشان از منظر ظاهری و محتوایی اعلام کرد و گفت: اثر فاطمه عباسی، عضو کانون پرورش فکری ‌کوچصفهان هم عنوان اثر برتر بخش کارت تبریک با موضوع ولادت امام حسن مجتبی(ع) را به ‌خود اختصاص ‌داد.

وی با تأکید بر اینکه کیهانه‌ ابراهیمی از اسالم، مبینا کوشش و آتنا صفوتی از مرکز شماره ۲ کانون انزلی به عنوان خالقان آثار برتر بخش یار مهربان با موضوع معرفی خلاقانه یک کتاب دینی معرفی‌ شدند عنوان کرد: هیئت‌داوران فیلم ارسالی پرنیان قربانی از تالش را اثر منتخب در زمینه‌ی معرفی شخصیت امام‌علی(ع) معرفی ‌کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان کیمیا سلطانی از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری آستارا را از دیگر منتخبان فراخوان بهار مناجات اعلام کرد و بیان داشت: بیتا‌ رجب‌زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون رودسر و ستایش ‌شکوری از کانون پرورش فکری زیاز نیز طبق اعلام نظر هیئت داوران به عنوان منتخب معرفی شدند.

ضیایی صبا خلیل‌زاده و رهان غریبی‌پور از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چوکا را نیز از جمله برگزیدگان مسابقه کتبی گل واژه‌های ماه خدا دانست و اظهار داشت: آیه‌های زندگی، با محوریت قرائت، ترتیل و جمع‌آوری ۱۰ آیه با درون‌مایه  نماز، روزه و زندگی خوب نیز از دیگر بخش‌های فراخوان بهار مناجات بود.

ضیایی با اشاره به اینکه هیئت داوران ضمن بررسی تمامی آثار ارسالی در این بخش، از تمامی شرکت کنندگان به ‌پاس همراهی با فعالیت‌های کتاب‌محور و مبتنی بر آموزه‌های دینی کانون قدردانی‌ کرد ابراز داشت:  از برگزیدگان این مسابقه که با همکاری ستاد اقامه نماز گیلان انجام شد در آئینی با اهدای لوح سپاس و جایزه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار