کد خبر : 53730
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

رئیس اداره قرآنی اوقاف گیلان:

برگزیدگان مسابقات قرآنی منطقه ۲ گیلان مشخص شدند

برگزیدگان مسابقات قرآنی منطقه ۲ گیلان مشخص شدند

رئیس اداره قرآنی اوقاف گیلان از معرفی برگزیدگان مسابقات قرآنی منطقه دو استان گیلان خبر داد و گفت: از فردا مسابقات منطقه سه در شهر رشت آغاز می شود.

به گزارش گیلانستان،محمد مهدی قربانیان با اشاره به برگزاری مرحله منطقه‌ای چهل و سومین مسابقات قرآنی گیلان، اظهار کرد: برگزیدگان منطقه دو این مسابقات روز گذشته مشخص شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های لاهیجان، آستانه اشرفیه، رودسر، لنگرود، سیاهکل، املش در منطقه دو این مسابقات حضور دارند، گفت: این مسابقات در بقعه امیر شهید شهرستان لاهیجان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به اینکه در مسابقات این منطقه ۳۸ نفر مرد و ۵۰ نفر زن حضور داشتند، افزود: این افراد در رشته‌های حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، ۲۰ جز، کل قرآن کریم، ترتیل، قرائت و اذان با هم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه داوران این منطقه از شهرها رشت، لنگرود و لاهیجان بودند که این مسابقات را در ۲ بخش قضاوت کردند، ادامه داد: در رشته حفظ ۱۰ جز «اسماعیل حسن پور» از لاهیجان، در رشته حفظ ۲۰ جز «رضا جانی پور» از لاهیجان، رشته اذان «علی اکبر زراعتی» از لنگرود، رشته ترتیل: «ابوالفضل زیبایی» از لاهیجان و در رشته قرائت «علیرضا لطفی نیا» از آستانه در بخش آقایان به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

قربانیان به برگزیدگان بخش خواهران نیز اشاره و تصریح کرد: در رشته حفظ ۵ جز «عاطفه پاینده» از لاهیجان، رشته حفظ ۱۰ جز «مریم صنعتی» از لنگرود، رشته حفظ ۲۰ جز «کبری خوش سرشت» از لنگرود، رشته حفظ کل «خورشید دریایی» از رودسر، رشته ترتیل «ندا نوان مقصودی» از لاهیجان، رشته قرائت «سیده فاطمه صلواتیان» از لاهیجان نفرات برگزیده این منطقه شدند.

وی بابیان اینکه مسابقات منطقه سه از فردا (سه شنبه) ۱۷ تیر ماه آغاز خواهد شد، گفت: در این منطقه شرکت کنندگان از شهرها رشت، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، شفت و رودبار از ساعت ۹ صبح در حرم خواهر امام در رشت با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار