کد خبر : 56984
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

به همت هیئت روضات الحسین(ع)؛

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت برپا می شود

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت برپا می شود

به گزارش گیلانستان، « محمد فتحی‌پور» با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت: بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) همزمان با سالروز شهادت این بانوی والامقام در مهدیه رشت برپا می‌شود.   مسئول تبلیغات هیئت روضات‌ الحسین(ع) رشت با بیان اینکه این مراسم به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار

به گزارش گیلانستان، « محمد فتحی‌پور» با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه(س) گفت: بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) همزمان با سالروز شهادت این بانوی والامقام در مهدیه رشت برپا می‌شود.

 

مسئول تبلیغات هیئت روضات‌ الحسین(ع) رشت با بیان اینکه این مراسم به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار می‌شود افزود: در این مراسم مادران به همراه کودکان ۳ تا ۷ ساله خود حضور پیدا می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم برای چهارمین سال متوالی به همت هیئت روضات الحسین(ع) . با همکاری مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت ‌الحسین(س) در رشت برگزار می‌شود اعلام کرد: این سفره با رعایت کامل موازین بهداشتی ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز(سه‌شنبه، ۱ مهر) دایر می‌شود.

 

فتحی‌پور بزرگداشت مقام حضرت رقیه(س) و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های شیعی و احیای آئین‌های عزاداری سنتی را از اهداف این مراسم عنوان کرد و اظهارداشت: در این مراسم «مسعود عارفی» به مداحی می‌پردازد و شعرخوانی «مجتبی حادق» از دیگر برنامه‌های برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در رشت است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار