کد خبر : 70198
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400- 17: 17

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می‌شود

بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برپا می‌شود

مسئول تبلیغات هیئت روضات الحسین(ع) رشت از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمد فتحی‌پور در جمع اصحاب رسانه گیلان، از برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) خبر داد و اظهار کرد: این سفره به نیت تعجیل در فرج و ظهور امام زمان(عج) برپا می‌شود.

وی افزود: مراسم سفره جهانی حضرت رقیه(س) چند سالی است که با هدف زنده نگه داشتن ارزش‌های شیعی و احیای آئین‌های عزاداری سنتی در سراسر کشور و استان گیلان برگزار می‎شود.

مسئول تبلیغات هیئت روضات  الحسین(ع) رشت، با بیان اینکه این سفره متبرک همزمان با سراسر کشور و با حضور مادران و دختران سه تا هفت سال برپا می‌شود، تصریح کرد: این مراسم روز شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، مصادف با چهارم صفر ۱۴۴۳ بعد از نماز مغرب و عشا به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می‎شود.

فتحی‌پور عنوان کرد: مراسم برپایی سفره حضرت رقیه(س) در رشت با قرائت قرآن «ساعد اصلانی» و مجری و شعرخوانی «امیرحسین رنجی» همراه است.

وی مداحان و ذاکران مراسم سفره حضرت رقیه(س) در رشت را حاج «مسعود عارفی» و کربلایی «مجتبی رستمی» برشمرد و خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز به عنوان سخنران در این مراسم حضور دارد.

مسئول تبلیغات هیئت روضات  الحسین(ع) رشت، با اشاره به اینکه این مراسم با توجه به شرایط کرونایی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: برپایی بزرگترین سفره حضرت رقیه(س) به همت مجمع جهانی خادمان حضرت رقیه بنت الحسین(ع) و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و هیئت روضات الحسین(ع) این شهر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار