کد خبر : 89921
تاریخ انتشار : جمعه 11 فروردین 1402- 26: 18

امام جمعه رشت:

بساط بی‌حجابی، عاقلانه و قدرتمندانه جمع شود

بساط بی‌حجابی، عاقلانه و قدرتمندانه جمع شود

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولان و تنش بین مردم خواست و توطئه دشمن است، گفت: مسئولان تلاش کنند بساط بی‌حجابی، عاقلانه و قدرتمندانه جمع شود.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی در نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، این روز را یکی از ایام تاریخی و طلایی ملت ایران برشمرد و اظهار کرد: همایش یکپارچه آری مردم ایران به جمهوری اسلامی هیمنه طاغوت را در هم شکست.

 

وی با بیان اینکه ۱۲ فروردین یک روز تاریخی و به یاد ماندنی برای ایران اسلامی است، افزود: ایجاد نظام بر اساس مردم‌سالاری دینی، گسترش معنویت و اخلاق، ایجاد فرصت‌های شغلی، قطع نفوذ بیگانگان و تأمین استقلال کشور دستاورد مهم آری ملت ایران به جمهوری اسلامی بوده است.

 

امام جمعه رشت، دستیابی به رشد و پیشرفت‌های علمی و عمرانی و برخورداری از قدرت بازدارندگی را از جمله برکات ۱۲ فروردین ماه برشمرد و بیان کرد: ۱۲ فرودین و همایش باشکوه آری مردم به جمهوری اسلامی سر آغاز مسیر استقلال و پیشرفت ملی است.

 

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند فشارهای خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند، گفت: ملت بصیر و هوشمند ایرانی اسلامی بارها و بارها در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستاده و نقشه‌های شوم آنان را یکی پس از دیگری نقش بر آب کرده است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی همواره با دشمنان شیطان صفتی از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی رو به رو بوده که کارشان دشمنی بر عقاید و باورهای ملت‌ها و نفوذ بر انسانهاست تا به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در ایجاد تحول بنیادین در معادلات بین المللی نقش اثرگذاری دارد، گفت: نقش غیر قابل انکار جمهوری اسلامی ایران در تغییر معادلات بین المللی موجبات کینه دشمن و تلاش مضاعف آنها برای مهار انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.

 

فلاحتی با اشاره به فشارهای همه جانبه دشمن علیه نظام اسلامی، تصریح کرد: دشمن با توطئه‌های مختلف تلاش می‌کند تا ملت ایران از آرمان‌های دینی و انقلابی خود فاصله بگیرد، اما باید بدانند که آرزوی مهار انقلاب اسلامی را به گور می‌برند.

 

وی با تاکید بر اینکه نظام سلطه ازجمله آمریکا در طول چهل و اندی سال گذشته هزینه‌های هنگفتی را برای مهار انقلاب اسلامی متحمل شده است، افزود: ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف همواره پای انقلاب ایستادند و خواب‌های خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

 

امام جمعه رشت به تشریح اهمیت نقش دین در زندگی اجتماعی بشر پرداخت و بیان کرد: پایبندی مردم ایران اسلامی به ویژه دختران و زنان به آداب دینی از جمله حجاب آرامش را از دشمن گرفته است.

 

فلاحتی با بیان اینکه دشمن دنبال خدشه دار کردن باورها و اعتقادات ملت ایران است، گفت: فرهنگ و سبک زندگی مردم ایران آمیخته با مکتب الهی و اعتقادی است.

 

وی با اشاره به اینکه قدرت انقلاب اسلامی ایران مهار نشدنی است، افزود: آرامش معنادار جمهوری اسلامی در دوران سخت کرونا، تحریم اقتصادی و بحران‌های مختلف برای اهل معنا و دنیا زبانزد و قابل توجه بوده است.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولان و ایجاد تنش بین مردم خواسته و توطئه دشمن است، تصریح کرد: از همه مسئولان و قوای سه گانه درخواست می‌کنم تلاش کنند با همت و همراهی مردم، بساط بی‌حجابی را منطقی، عاقلانه و قدرتمندانه جمع کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار