کد خبر : 58202
تاریخ انتشار : جمعه ۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

امام جمعه رشت تاکید کرد:

بساط سگ گردانی باید از گیلان جمع شود/ بد حجابی و ولنگاری مانند ویروس کرونا قابل تحمل نیست

بساط سگ گردانی باید از گیلان جمع شود/ بد حجابی و ولنگاری مانند ویروس کرونا قابل تحمل نیست

نماینده ولی فقیه در گیلان ریشه کن کردن سگ گردانی از معابر عمومی را خواسته مردم مومن و نمازگزاران استان عنوان کرد و گفت: همه مردم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

به گزارش گیلانستان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای انتظامی حافظان امنیت جامعه هستند.

وی به سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) در یکشنبه هفته آینده اشاره کرد و افزود: امام حسن عسکری(ع) مردم را برای انتظار آخرین سفیر الهی آماده کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه به قرائت دعای تعجیل فرج امام زمان(عج) بسیار تاکید شده است، تصریح کرد: خواندن دعای فرج یک توفیق است.

آیت الله فلاحتی به جایگاه آنها که به امام زمان(عج) اعتقاد دارند با روایتی از امام سجاد(ع) اشاره کرد و گفت: مردمی که قائل به امامت امام زمان(عج) و منتظر این امام بزرگوار هستند/، بهترین مردم هر زمان محسوب می شوند.
وی با اشاره به اینکه منتظر واقعی امام زمان(عج) مانند مجاهد در راه خدا است، بیان کرد: خداوند به منتظران امام زمان(عج) معرفتی ویژه عنایت کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تبریک آغاز هفته وحدت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین فهیمده در پنجشنبه هفته آینده، اظهار کرد: روز نوجوان را به همه نوجوانان کشور تبریک می گویم.

آیت الله فلاحتی به شهادت محمد محمدی جوان بسیجی در دفاع از ناموس دینی توسط اراذل و اوباش در ۲۸ مهرماه سال جاری اشاره کرد و یادآور شد: از دستگاه قضا و نیروی انتظامی در حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر سپاسگزارم.

وی با گلایه از وجود برخی ناهنجاری ها در جامعه، اظهار کرد: چرا باید در استانی که ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده، هنوز هنجارشکنان جرات توهین به باورهای دینی مردم را داشته باشند.

امام جمعه رشت، سگ گردانی را از معضلات جامعه عنوان کرد و افزود: سگ گردانی در گیلان عادی شده و باید این بساط از استان جمعه شود.

آیت الله فلاحتی، خواستار گزارش مردم حزب الهی و مومن گیلان نسبت به سگ گردانی در معابر عمومی به دستگاه های مربوطه شد و بیان کرد: از دستگاه قضا و نیروی انتظامی می خواهم با سگ گردانی در معابر برخورد کنند.

وی با بیان اینکه ریشه کن کردن سگ گردانی از معابر عمومی گیلان خواسته مردم مومن و نمازگزاران است، تصریح کرد: ارزش ها برای این به وجود آمد تا مردم مومن احساس امنیت کنند بنابراین همه مردم باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر توجه به فرهنگ، ارزش ها و مسائل دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: بد حجابی و ولنگاری هم مانند ویروس کرونا قابل تحمل نیست.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اجرای برنامه دولت برای احداث مسکن در جامعه، اظهار کرد: امیدوارم برنامه مسکن دولت عملیاتی شود و به امید آن روز که در جامعه مشکل مسکن نداشته باشیم.

وی همچنین پیرامون عفت، شرم و حیا در راستای سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از مواضعی که عفت، شرم و حیا برای انسان مطرح شده، موضوع شرم و حیا در مسائل جنسی است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسلام برای دنیای انسان قوانینی وضع کرده است، تصریح کرد: اگر انسان بدون برنامه و قانون زندگی کند مانند دیگر موجودات غیر عاقل خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار