کد خبر : 20195
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396- 11: 17

بسته‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود

بسته‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه همراهی آحاد جامعه در کاهش درد‌های ناشی از وقوع زلزله برای هموطنان ضرورت دارد گفت: بسته‌های فرهنگی ویژه کودک و نوجوان از استان گیلان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

به گزارش گیلانستان، اسفندیار ضیایی در گفت‌و‌گویی، با اشاره به لزوم هدفمندسازی ارائه خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان به‌ویژه کودکان ونوجوانان زلزله‌زده غرب کشور اظهار داشت: همدردی با هموطنان زلزله‌زده یک وظیفه انسانی است.

وی با بیان اینکه این نشست به‌منظور هدفمندسازی ارائه خدمات فرهنگی به آسیب‌دیدگان، به‌ویژه کودکان و نوجوانان زلزله‌زده غرب کشور در کانون گیلان برگزار شده است افزود: همراهی آحاد جامعه در کاهش درد‌های ناشی از وقوع زلزله برای هموطنان ضرورت دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با تاکید بر اینکه مدیریت پس‌لرزه‌‌های فکری و احساسی حادثه زلزله بدون شک دشوار‌تر از حادثه زلزله است تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ و مدیریت هدفمند در مباحث روحی به ویژه در حوزه کودک و نوجوانان زلزله‌زده ضرورت دارد.

ضیایی ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌ویژه در حوزه فرهنگ تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: برطرف کردن نیاز‌های کودکان و نوجوانان زلزله‌زده به کتاب، نوشت‌افزار و سرگرمی‌های سازنده می‌تواند تاثیر مطلوبی بر روند تجدید روحیه آنها داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان خاطرنشان کرد: در سایه‌ هماهنگی و همراهی کارکنان ستادی و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گام‌های مثبتی در این راستا برداشته شده است.

وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ارسال کمک‌های فرهنگی مورد نیاز کودکان و نوجوانان زلزله‌زده از سراسر استان گیلان در دستور کار قرار گرفته است گفت: مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان به‌عنوان پایگاه‌های جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مذکور تعیین شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تصریح کرد: به‌منظور همدردی با کودکان و نوجوانان زلزله‌زده تمامی هدایای فرهنگی جمع‌آوری شده از سوی مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه‌ ارسال می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار