کد خبر : 48240
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 اسفند 1398- 33: 18

مدیرکل بنیاد شهید گیلان مطرح کرد:

بسته های بهداشتی بین ایثارگران واجد شرایط توزیع می شود

بسته های بهداشتی بین ایثارگران واجد شرایط توزیع می شود

مدیرکل بنیاد شهید گیلان گفت: با توجه به شیوع بیماری تنفسی کرونا در استان خطر ابتلا جامعه ایثارگری به این بیماری توزیع بسته های بهداشتی در بین جامعه ایثارگری آغاز شده است.

به گزارش گیلانستان ، عبداله پاکاری از آغاز طرح توزیع بسته های بهداشتی در بین جانبازان و ایثارگران واجد شرایط خبر داد و اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری تنفسی کرونا در استان خطر ابتلا جامعه ایثارگری به این بیماری توزیع بسته های بهداشتی در بین جامعه ایثارگری آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان افزود: ایثارگران دارای سنین بالا و افرادی که بیماری زمینه‌ای از جمله بیماری‌های تضعیف‌کننده سیستم ایمنی بدن ، جانبازان شیمیایی و نخاعی و دارای بیماری‌های تنفسی ریوی و کبدی احتمال بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند، لذا مراقبت و رعایت بهداشت در بین این عزیزان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

پاکاری ادامه داد: طی هماهنگی های به عمل آمده و تلاش مجموعه همکاران بنیاد استان و دستگاه های مرتبط توزیع بسته های بهداشتی در منازل جانبازان معزز ۷۰ درصد ، شیمیایی شدید و ایثارگرانی که خطر ابتلا در آنها زیاد است آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه به صورت مستمر پیگیر تامین بسته های بهداشتی ویژه خانواده های معزز شهدا و ایثارگران می باشیم ادامه داد: در حال رایزنی با مراکز تولید مواد و ملزومات بهداشتی هستیم تا ایثارگران بیشتری از جامعه هدف تحت پوشش این طرح قرار گیرد.

پاکاری با اشاره به اهمیت اصل پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی گفت : خطوط تلفنی ۱۶۱۶ در شهرستان های استان گیلان آماده پاسخگویی به ایثارگران معزز خواهند بود.




انتهای پیام/
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار