کد خبر : 4955
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

بسیاری از سارقان و مجرمان گیلان اهل این استان نیستند

بسیاری از سارقان و مجرمان گیلان اهل این استان نیستند

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بسیاری از سارقان و مجرمان استان گیلان، اهل و ساکن این استان نیستند گفت: با دستگیری سارقان و مجرمان غیربومی در مدخل‌های خروجی و ورودی استان گیلان، این مسئله محرز شده است.

به گزارش درگیلان به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان؛ سردار محمدرضا میرحیدری در نشست قضایی استان گیلان با تصریح بر اینکه به‌دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم اظهار داشت: پلیس اقدامات ارزشمندی را در راستای حفظ امنیت اجتماعی انجام داده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه این استان در جرایم خشن از پایین‌ترین درصد آماری برخوردار است گفت: ایمان و فرهنگ والای مردم گیلان موجب امنیت وسیع و همه جانبه این استان شده است.

سردار میرحیدری با اشاره به فعالیت معاونت اجتماعی پلیس گیلان در حوزه مشاوره و کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی تصریح کرد: بسیاری از پرونده‌های قضایی با ارجاع به این بخش به مصالحه ختم شده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از سارقان و مجرمان استان گیلان اهل و ساکن این استان نیستند افزود: با دستگیری سارقان و مجرمان غیربومی در مدخل‌های خروجی و ورودی استان گیلان، این مسئله محرز شده است.

سردار میرحیدری با بیان اینکه کاهش جرایم موجب افزایش امنیت ملی است افزود: عرصه را برای مجرمانی که از اطراف استان گیلان برای نیت های سو به این استان سفر می‌کنند تنگ خواهیم کرد و پلیس برای برخورد با این مجرمان جدی خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به جلوگیری جدی از قاچاق انواع کالا در این استان اعلام کرد: پلیس با برخوردهای جدی و شبانه‌روزی با مجرمان و قاچاقچیان از تولید ملی حمایت خواهد کرد.

وی از برخورد شدید با مروجان فساد در استان گیلان خبر داد و تاکید کرد: عروسک‌های خیمه شب بازی دشمنان که به‌دنبال ایجاد فساد و ناامنی در ایران اسلامی هستند از خواب غفلت بیدار شوند.

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه به‌دنبال اقدامات انقلابی در برخورد با فساد و ناامنی هستیم خاطرنشان کرد: استحکام قدم‌های پلیس، خواب را به چشمان مروجان مفاسد حرام خواهد کرد.

وی با تصریح بر اینکه مجرمان و مروجان فساد را برای جلوگیری از کدر شدن چهره پاک گیلان شناسنامه‌دار خواهیم کرد افزود: دستگاه قضایی استان همکاری مناسبی با پلیس دارد که موجب موفقیت در برقراری امنیت می‌شود.

رئیس کل دادگستری گیلان: پلیس گیلان دست به اقدامات بزرگی برای حصول امنیت زده است

 احمد سیاوش‌پور نیز در این نشست با بیان اینکه همگرایی و حمیت دستگاه قضایی و پلیس بسیار در احقاق حق مردم و ایجاد امنیت تاثیرگذار است اظهار داشت: پلیس گیلان دست به اقدامات بزرگی برای حصول امنیت زده است.

 رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به ایجاد ناامنی در منطقه خاورمیانه و بعضی از کشورهای اروپایی گفت: پلیس با حرکت‌های جهادی خود امنیت را به ارمغان آورده است که آرزوی حال و حاضر مردم منطقه است.

وی با تاکید بر اینکه با وجود دستگاه‌های نظامی و انتظامی ایران اسلامی، نقشه‌های تفرقه افکنی و ناامنی دشمنان نقش برآب شده است افزود: زمینه پیشرفت در همه نظام‌ها و کشورها وجود امنیت اجتماعی و ملی است که نیروهای نظامی و انتظامی کشور آن را محقق کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان شرایط استان گیلان در حوزه امنیت را بسیار مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: وجود امنیت بی‌نظیر در استان گیلان موجب ورود خیل عظیم گردشگران به این استان شده است.

سیاوش‌پور با بیان اینکه گردشگران نیز باید هنجارهای اجتماعی و فرهنگی را برای حفظ امنیت رعایت کنند گفت: وجود امنیت در هر منطقه‌ای وابستگی مستقیم به ساکنان و افراد مرتبط با آن منطقه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار