کد خبر : 10966
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶

بسیاری از طرح ها ربطی به دولت ندارد/ رییس جمهور باید در سفرهای استانی عملکردش را برای مردم بیان کند

بسیاری از طرح ها ربطی به دولت ندارد/ رییس جمهور باید در سفرهای استانی عملکردش را برای مردم بیان کند

نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس، گفت: رییس جمهور سفر به استان های مختلف باید عملکردش را برای مردم طی این چهار سال بیان کند

به گزارش گیلانستان، محمد حسین قربانی در گفتگویی با اشاره به سفر های استانی رییس جمهور، اظهار کرد: افتتاح پروژه های مختلف در استان ها از وظایف دولت ها است و استان گیلان نیز از این قاعده مستثناء نیست.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: پروژه های متعددی در استان در حوزه های بنادر و بازرگانی،  کشاورزی، دامپروری، زراعی و سایر وزارت خانه ها افتتاح و به بهره برداری رسید.

نائب رییس کمیسیون بهداشت مجلس با تأکید بر اینکه وزیر بهداشت در دولت تدبیر و امید وزیری نمونه است، اضافه کرد: استان گیلان در حوزه زیر ساخت های درمانی، نسبت به سایر استان ها پیشرفت های خوبی داشته است.

قربانی افزود: رییس جمهور با حضور در گیلان و سایر استان ها باید عملکردش را برای مردم استان طی این چهار سال بیان کند.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از طرح ها ربطی به دولت ندارد، تصریح کرد: حجم بالایی از این طرح ها در دست بخش خصوصی است و شروع به کار برخی از این پروژه ها به زمان های گذشته برمی گردد.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با تأکید بر اینکه عملکرد دولت در استان را باید در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد، اضافه کرد: بسیاری از این پروژه ها برچسب ملی دارد.

وی با اشاره به این موضوع که پروژه راه آهن قزوین _ رشت از جمله این پروژه ها است، تصریح کرد: این پروژه زمانی تکمیل می شود که به منطقه آزاد انزلی و آستارا متصل شود و به یک محور ترانزیت کشوری تبدیل گردد.

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس با بیان این مطلب که پروژه های زیست محیطی گیلان هم به طور ویژه باید مورد توجه قرار بگیرد، اضافه کرد: متأسفانه گیلان از معضلات زیست محیطی رنج می برد.

وی با تأکید بر اینکه سازمان محیط زیست باید در بحث رفع آلودگی های محیط زیست در استان گیلان چاره اندیشی کند و شاهد برداشتن این جنس موانع از پیش روی مردم باشیم، اظهارکرد: در مجموع عملکرد دولت تدبیر و امید در استان گیلان قابل قبول است.

انتهای پیام/کاسپین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار