کد خبر : 48107
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اسفند 1398- 45: 10

رئیس انجمن صنفی کارگران ایران پوپلین:

بسیاری از کارخانجات گیلان هنوز ضدعفونی نشده/ استاندار پیگیر سلامت کارگران باشد/ کاهش ساعت کار کارگران ضروری است

بسیاری از کارخانجات گیلان هنوز ضدعفونی نشده/ استاندار پیگیر سلامت کارگران باشد/ کاهش ساعت کار کارگران ضروری است

لازم است استاندار برای کم کردن ساعت کار کارگران کارخانجات اقدام نماید و در این راستا به کارفرماها کمک مالی جهت جلوگیری از ضرر زیان وارده پرداخت کند.

به گزارش گیلانستان، پرویز زعیمی رئیس انجمن صنفی کارگران ایران پوپلین رشت با ارسال پیامی به تحریریه گیلانستان نوشت:

با توجه به شیوع ویروس کرونا وهشدار جدی مسولین بهداشتی کشور واستان گیلان در این رابطه وحساسیت آن، چه کسی مسول حفظ سلامتی کارگران در صنایع استان گیلان است! با توجه به اینکه ساعت کار ادارات دولتی گیلان کاهش پیدا کرد، کارگران تولیدی و خدماتی صنایع گیلان که در محیط های سخت و زیان آور مشغول به کارند و گاها ۱۲ ساعته هم دارند کار میکنن نباید نظارتی برحفظ سلامت فردی و اجتماعی اینها بشود در این زمان حساس،خدا ناکرده یکی اگه آلوده شوند چه خسارتی بر محیط کار و تولید وبیرون از آن اجتماع وارد میشود….

اکنون بسیاری از کارخانجات و شرکتها هنور محل کار کارگران را ضدعفونی وگندزدایی نکردند بعلت هزینه بالای آن ! حتی کارگران کمترین امکانات بهداشتی را ندارند کارفرماها رغبتی در این امر ندارند چون واقعا هزینه ها بالاست لازم است مسولین بهداشت طب کار اداره کار استان هرچه سریع تر ورود کنن به کارخانجات وشخص استاندار محترم مسولین سازمان صنعت و معدن و ادره کار استان را پیگیر سلامت کارگران استان نماید و هرچه سریع تر بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی به کارخانجات ارسال نمایند.

لازم است استاندار محترم برای کم کردن ساعت کار کارگران کارخانجات اقدام نماید و دراین راستا به کارفرما ها کمک مالی جهت جلوگیری از ضرر زیان وارده در نتیجه کاهش تولید پرداخت کند…..کارگران را در یابید…

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار