کد خبر : 18294
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱:۱۳

بسیجی بودم، هستم و خواهم بود/ با قدرت به راهم ادامه داده و به شغالان باج نمی دهم!

بسیجی بودم، هستم و خواهم بود/ با قدرت به راهم ادامه داده و به شغالان باج نمی دهم!

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: موارد منتشر در یکی ازسایتها درخصوص اخراجم از بسیج را بشدت از طرف مسئولان مربوطه پیگیری میکنم.

به گزارش گیلانستان، بعد از رسانه ای شدن خبر اخراج مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از بسیج طی روزهای گذشته، سایتهای اصلاح طلب در حرکتی هماهنگ امروز نوشتند:

مسعود رهنما در نشست راهبردی با روسای هیاتهای ورزشی استان گفت: با قدرت به حرکت و راهم که به آن اعتقاد راسخ دارم ادامه می دهم واز چیزی هرگز نمی هراسم.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان با اشاره به هیاهوهای بی فایده برخی مخربان ورزش در هفته های گذشته گفت: در همان ابتدا گفتم به شغالان باج نمی دهم و نمی توان برخی مخربان ورزش را به دیدن افتخارات و رکوردهای نادر ورزش گیلان درسالهای اخیر مجبور کرد.

وی افزود: کسب مدال های آسیایی و جهانی و کشوری در رشته هایی چون قایقرانی، شمشیربازی، دوچرخه سواری، شطرنج، تکواندو، ناشنوایان، سنگنوردی ،بولینگ وبیلیارد، بوکس و ژیمناستیک برای اولین بار در تاریخ ورزش گیلان اتفاق افتاد.

رهنما گفت: عضویت ورزشکاران گیلانی در تیمهای ملی سوارکاری، ژیمناستیک و بیلیارد وحضور سرمربیان و مربیان گیلانی و دیگر کرسی ها درفدراسیون ها و تیم های ملی فوتبال، والیبال، سپک تاکرا، بسکتبال، کشتی، دوچرخه سواری، بوکس، ووشو، نجات غریق، کاراته، ووشو، شنا، سوارکاری، واز همه مهمتر صعود تیم سپیدرود رشت پس از ۲۵ سال به لیگ برتر فوتبال ایران از افتخارات ورزش گیلان است که برخی افرا مغرضانه واز روی دشمنی آنرا نمی بینند!

وی افزود: این افراد تنها سقوط داماش را به نام مدیریت ورزش ثبت می کنند که آن هم متوجه عملکرد ماست و می پذیرم چراکه هیچ مدیریتی بدون ایراد و نقد نیست اما این همه شگفتی و افتخار راهم باید دید واز آن سخن گفت.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ساختار بین هیاتهای ورزشی و فدراسیونها و ادارات کل را دچار مشکل دانست و خاطرنشان کرد: می بایست آیین نامه هیاتهای ورزشی تغییراتی دراین حوزه داشته باشد و تعریفی مشخص برای این رابطه انجام شود چراکه از این بخش ونا هماهنگی ها واختلافات، ضربات زیادی به ورزش کشور وارد شده است.

رهنما افزود: هیاتهای ورزشی گیلان باید تشکل صنفی تشکیل دهند و با وحدت و هماهنگی، اجازه ندهند هرکسی خود را ورزشی و خاک خورده ورزش جا بزند واز این راه سوء استفاده های کلان کند.

وی عدم بهره گیری از ظرفیتهای ورزش در توسعه همه جانبه کشور توسط مسئولان ارشد را یکی دیگر از معضلات دانست و افزود: تا همه ظرفیتهای ورزش درحوزه های سلامت و بهداشت عمومی، اجتماعی، اقتصادی و حتی فرهنگی را نشناسیم و به مردم نشناسانیم، نمی توانیم گامهای بلندی برداریم.

مدیرکل ورزش وجوانان گیلان ساخت اماکن ورزشی را براساس استعدادهای آن استان وشهر دانست وگفت: درچندسال گذشته ۴سالن اختصاصی در گیلان بهره برداری رسید واز نهضت سوله سازی و دور ریختن اعتبارات پرهیز شد.

رهنما دسترسی نابرابر بانوان و آقایان به اماکن ورزشی را یکی دیگر از مشکلات دانست و گفت: به دنبال ساخت اماکن ورزشی اختصاصی برای بانوان هستیم چراکه آمارها ثابت کرده در بسیاری از رشته ها همچون تکواندو، کاراته، تیروکمان، هاکی و قایقرانی بانوان از مردان جلوتر هستند و توانستند مدال های مرغوب آسیایی وجهانی برای گیلان به دست آورند.

وی در ادامه با اشاره به آمارهای خوب و امید بخش درعملکرد هیاتهایی چون نجات غریق، کوهنوردی، کشتی، کونگفو، شطرنج، ناشنوایان، نابینایان، جانبازان ومعلولین،هاکی، بسکتبال، اسکیت، فوتبال، وزنه برداری، بوکس و … برای رسیدن به چنین افتخاراتی پای تک تک روسای هیاتهای متخصص وتوانمند ایستادم وبه آنها اعتماد کردم که چنین نتایجی به دست آمد.

وی درخصوص انتقاداتی مبنی بر تغییر برخی مسئولان ورزشی گفت: این تغییرات می تواند به دلیل عدم توانایی انجام امور ، برخی به دلیل عدم هماهنگی و همراهی و برخی هم به دلیل شرایط خاص و اعلام دستگاههای امنیتی و نظارتی باشد.

وی افزود: از سرکارخانم بخشی و همکاران معاونت ورزشی بابت برگزاری این نشست که پس از چندسال با هیاتهای ورزشی گیلان برگزار شد تقدیر و تشکر میکنم.

رهنما همچنین درخصوص انتشار فایل صوتی خود در دوران انتخابات که به صورت ناقص ومغرضانه توسط رسانه ای که سر در آخور بیگانگان دارد منعکس شد گفت: شاید هم در زمان انتخابات که دارای شرایط و جوی خاص و احساسی بوده اشتباهاتی از سوی خیلی افراد و جناح ها صورت گرفته باشد و من هم شاید مستثنا از این امر نبوده ام و نقدهایی بر من وارد باشد اما در مبنای اصولی نظام با کسی تعارف ندارم.

وی درخصوص انتشار خبری مبنی بر اخراجش از بسیج گفت: با خواهش و تمنای کسی وارد بسیج نشدم تا با یک جلسه و به زور کسی خارج شوم، بسیج یعنی مردم، بسیجی بودم، هستم و خواهم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: موارد منتشر در یکی ازسایتها درخصوص اخراجم از بسیج را بشدت از طرف مسئولان مربوطه پیگیری میکنم چرا که به عدالت مسئولان عالی رتبه سپاه قدس گیلان اعتقاد دارم و مطمئنم خودشان سوء تفاهم بوجود آمده را به خوبی حل خواهند کرد.

وی در پایان از تلاشهای همه هیاتهای ورزشی، همکاران ستادی اداره کل وشهرستانها و سازمانهای مردم نهاد جوانان در کسب افتخارات و موفقیت های ایجاد شده تشکر کرد و همه کاستی ها وکمبودها را متوجه مدیریت خود دانست و گفت: سعی می کنیم مشکلات، موانع و کاستی ها را با همفکری و وحدت از پیش روی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

صفا شنبه , 1 مهر 1396 - 14:57

بسیج جای شغال نیست!، شاید کارت بسیج داشتی ولی در این خزعبلات منسوب به انتخابات ریاست جمهوری شما، توبه و اصلاح نیاز است نه هوچیگری!

رفتن به نوار ابزار