کد خبر : 31050
تاریخ انتشار : جمعه 2 آذر 1397- 40: 19

بسیج امسال ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در گیلان می‌سازد

بسیج امسال ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در گیلان می‌سازد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: بسیج توافقاتی را با کمیته امداد برای ساختن هزار واحد مسکونی در سال ۹۷ برای محرومان گیلان انجام داده است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ حسین مصطفی‌پور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت اظهار داشت: تفکر بسیجی در تمامی کشورهای همسایه گسترش یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج  شجره طیبه است خاطرنشان کرد: داعش توسط نیروهای اطلاعاتی کشورهای استکباری ایجاد شد و هدف این کشورها برای این اقدامات ایران بود.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی از مظلومان جهان دفاع می‌کند عنوان داشت: داعش در یک فرآیند چندین سال به وجود آمد و یکی از اهداف داعش ایجاد نا امنی در منطقه بود.

بیشتر بخوانید

مصطفی‌پور با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم کار بزرگی را برای اسلام و ایران انجام دادند ابراز داشت: برنامه‌ریزی تشکیل داعش برای ایجاد آشوب به مدت حداقل ۲۰ تا ۳۰ سال در خاورمیانه بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه هدف ایجاد داعش به وجود آوردن امنیت پایدار برای رژیم صهیونیستی بود افزود: امروز در عرصه‌های مختلف کشور فرهنگ و نگاه بسیجی حاکم است.

وی با اشاره به اینکه  تفکر بسیجی باعث شد تا چشم طمع جهانخواران از کشورمان دور شود تصریح کرد: شکست‌ها و مشکلات جامعه در بخش‌هایی است که تفکر بسیجی وجود ندارد.

مصطفی‌پور با بیان اینکه  تفکر بسیجی بر ضد تفکر لیبرالیسم و تجمل‌خواهی است بیان داشت: افتخارات کشور در دوران  دفاع مقدس ناشی از تفکر بسیجی بود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد در عرصه اقتصادی  به نظام اسلامی آسیب بزند گفت: برای مقابله با مشکلات اقتصادی باید تفکر بسیجی در جامعه حاکم شود.

وی با اشاره به اینکه  در عرصه صنایع دفاعی با تفکر بسیجی از کشورهای برتر دنیا هستیم عنوان داشت: در عرصه نظامی نیازی به کشورهای دیگر برای پیشرفت نظامی نداریم.

مصطفی‌پور با تاکید بر اینکه نگاه به ظرفیت‌های درونی کشور باعث پیشرفت کشور می‌شود اظهار داشت: بسیج در اقشار مختلف جامعه گسترده شده است و مسولان باید از ظرفیت بسیجی استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیج استان گیلان به مردم خدمت ‌رسانی می‌کند تصریح کرد: در سال ۹۶ برای محرومان  یک هزار واحد مسکونی ساخته است.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه بسیج توافقاتی را با کمیته امداد برای  ساختن  یک هزار واحد مسکونی در سال ۹۷ برای محرومان انجام داده است افزود: یکی از مشکلات این روزهای شهرهای بزرگ بحث حاشیه‌نشینی است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار