کد خبر : 6691
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1395- 10: 10

بسیج به تعبیر امام خمینی(ره) همیشگی و نیازمند توسعه است

بسیج به تعبیر امام خمینی(ره) همیشگی و نیازمند توسعه است

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تاکید اینکه آگاه‌سازی دانش‌آموزان به درک روحیه بسیجی از وظایف فرهنگیان است گفت: بسیج به تعبیر امام خمینی(ره) همیشگی و نیازمند توسعه است.

به گزارش گیلانستان ، مهدی حاجتی در گردهمایی مجمع بسیج فرهنگیان در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان ناحیه رشت اظهار داشت: ترویج فرهنگ بسیجی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه از اهداف مهم آموزش و پرورش ترویج فرهنگ بسیجی در بین فرهنگیان و دانش‌آموزان است گفت: هفته بسیج فرصتی است که متولیان و مخاطبان را بیش از پیش بر تاکیدات امام راحل(ره) آشنا و مروج هم‌افزایی و بصیرت در سطح جامعه باشیم.

حاجتی با بیان اینکه تشریح فرهنگ بسیجی از وظایف مسئولان و کارگزاران آموزش و پرورش و فرهنگیان بسیجی است، افزود: تبیین ارزش‌های بسیجیان برای نسلی که امام خمینی(ره) و وقایع دفاع مقدس  را مشاهده نکرده‌اند از رسالت بسیج فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اعلام اینکه اگر بسیج در ۸ سال دفاع مقدس نبود نظام جمهوری اسلامی وجود نداشت تصریح کرد: بسیجی به اقتدار کشور خود می‌اندیشد و هر‌ کس نگران رنج ملت‌های ستمدیده فلسطین است بسیجی است.

حاجتی با ابراز این که  بسیجیان استدلالی منطقی و اسلامی دارند خاطرنشان کرد: بسیج محدود به یک ارگان نیست و  تمامی کسانی که قلبشان برای کشورشان می‌تپد بسیجی هستند و بسیج یک تفکر و باور عمیق است که قلبش در گرو دفاع از ارزش‌های اسلامی است

وی با تاکید اینکه آگاه‌سازی دانش‌آموزان به درک روحیه بسیجی از وظایف فرهنگیان است افزود: بسیج به تعبیر امام خمینی(ره) همیشگی و نیازمند توسعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه همه کسانی که برای ارتقا علمی و معرفت دینی کشور گام برمی‌دارند بسیجی هستند خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که دولتمردان و مسئولان نظام  بسیجی هستند و با تفکر بسیجی پیمان بسته‌اند.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار