کد خبر : 31114
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397- 28: 17

بسیج تمام معادلات دشمن را بهم ریخت

بسیج تمام معادلات دشمن را بهم ریخت

مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گيلان صحنه امروز كشورهاي منطقه را نشان دهنده پيروزي تفكر بسيجي دانست و گفت: دستان پرتوان بسیج تمام معادلات دشمن را بهم ریخت.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار عباس بايرامى امروز(شنبه، ۳آذر) در جمع اعضاي بسيج اصناف این شهرستان گفت: بسيج مجموعه اي از مردم دلباخته و عاشق نظام اسلامي است كه در هر صحنه اي كه لازم باشد، حاضر هستند.

مدير كل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس گيلان با اشاره به ابتكار امام خميني(ره) در تأسيس بسيج، افزود: هنر امام راحل با تشكيل بسيج اين بود كه تهديدات دشمنان نسبت به انقلاب نوپا را با كمك مردم دفع كند.

وي با تاکید بر اینکه هرجا به مردم و تفكر بسيجي اعتماد كرديم،  موفق شديم، ادامه داد: به همت جوانان دانشمند بسيجي در جبهه هاي علمي پيشرفت هاي زيادي بدست آورديم و با دستان پرتوان بسيج تمام معادلات دشمن را بهم ريختيم.

بایرامی با اشاره به جنگ اقتصادي دشمن عليه ملت ايران گفت: ديده بان انقلاب اسلامي امام خامنه‌ای بيش از ده سال پيش مسأله اقتصاد مقاومتي را مطرح كردند كه انشاءالله به فضل الهي و با تفكر بسيجي از اين مشكلات نيز عبور خواهيم كرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های  دفاع مقدس گیلان، صحنه امروز  كشورهاي منطقه را نشان دهنده پيروزي تفكر بسيجي دانست و گفت: هنر انقلاب اسلامي صدور اين روحيه و تفكر به مظلومان جهان است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار