کد خبر : 45474
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398- 18: 17

رئیس عقیدتی - سیاسی ارتش در رشت:

«بصیرت و آگاهی» عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

«بصیرت و آگاهی» عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است

رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش گفت: دشمنان با استفاده از امکانات تبلیغاتی خانواده‌ها را مورد تهاجم فرهنگی قرار می‌دهند و افزایش آگاهی و بصیرت نقشه‌های آنان را نابود می‌کند.

به گزارش گیلانستان حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی امروز در اختتامیه دوره بصیرت خانواده‌های کارکنان پایگاه پشتیبانی ناوگان شمال- منجیل خانواده را مهم‌ترین نهاد در یک جامعه دانست و اظهار داشت: نهاد خانواده زمینه‌ساز همه تحولات اجتماعی است و انسان تنها در خانواده می‌تواند امنیت و آرامش کسب کند و جامعه سالم نیازمند وجود خانواده‌های سالم است.

رئیس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان جوانان را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده‌اند گفت: هدف اصلی دشمنان فروپاشی نهاد خانواده است اما مردم باید با داشتن بصیرت و افزایش آگاهی خود در زمینه‌های مختلف نقشه‌های شوم آنان را خنثی و بی‌اثر کنند.

وی با اشاره به‌ویژگی‌های خانواده مکتبی خاطرنشان کرد: بصیرت، پایبندی به ارزش‌های دینی و انقلابی و همچنین ایمان ۳ ویژگی یک خانواده اصیل و مکتبی است و باید با داشتن آگاهی دینی در برابر هجمه‌های مختلف دشمنان ایستادگی و مقاومت کنیم و افراد را با مسائل روز آشنا کنیم.

رئیس سازمان – عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران حمایت و همراهی خانواده‌ها برای اجرای درست مأموریت کارکنان را بسیار مهم و ضروری خواند و ابراز داشت: اگر حمایت و پشتیبانی خانواده‌های کارکنان نبود کارها به‌درستی انجام نمی‌شد و موفقیت‌های چشمگیر کنونی به‌دست نمی‌آمد.

محمدحسنی با بیان اینکه والدین در به سعادت رسیدن فرزندان خود نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند تصریح کرد: فرزندان امانت الهی نزد پدران و مادران هستند و از این رو والدین باید برای ارتقاء و رشد مادی و معنوی آنان تلاش کنند.

وی رمز موفقیت برای شکست نقشه‌های دشمنان را افزایش آگاهی و بصیرت خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: دشمنان با استفاده از امکانات تبلیغاتی خود خانواده‌ها را مورد تهاجم فرهنگی قرار می‌دهند تا نهاد مقدس خانواده از هم بپاشد و در این بین باید با افزایش آگاهی خود نقشه‌های آنان را نابود کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار