کد خبر : 52299
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 خرداد 1399- 13: 11

مدیرکل اوقاف گیلان:

بقاع متبرکه قطب فرهنگی جامعه هستند

بقاع متبرکه قطب فرهنگی جامعه هستند

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی در جامعه هستند، گفت: شرایط برای اجرای برنامه های فرهنگی در بقاع متبرکه فراهم است.

به گزارش گیلانستان،حجت الاسلام ستار علیزاده شامگاه امشب (یکشنبه ۱۸ خرداد) در مراسم بزرگداشت شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و حضرت عبدالعظیم حسنی در آستان مقدس فاطمه اخری با اشاره به اینکه بقاع متبرکه پایگاه دین و دیانت، اسلام و اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های بقاع متبرکه در راستای فرهنگ سازی استفاده شود.

حجت الاسلام علیزاده با تأکید بر اینکه بقاع متبرکه قطب فرهنگی جامعه هستند، افزود: بستر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در بقاع متبرکه فراهم است.

وی با اشاره به شهادت حضرت حمزه سید الشهدا و حضرت عبدالعظیم حسنی، گفت: این دو شهید بزرگوار حق بزرگی بر گردن اسلام و مسلمانان دارند.

علیزاده با بیان اینکه هر دو شهید در راه دفاع از دین اسلام، اهل بیت (ع) و پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) جان خود را فدا کردند، ادامه داد: برگزاری مراسم بزرگداشت این دو چهره بزرگ تاریخ اسلام در استان گیلان و شهر رشت اقدامی ارزشمند در پاسداشت مقام این دو شهید بزرگوار است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار