کد خبر : 40572
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه کشور:

بلای بزرگ ادارات و نهادها روزمرگی است

بلای بزرگ ادارات و نهادها روزمرگی است

دبیر اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه بلای بزرگ ادارات و نهادها روزمرگی است، گفت: برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود و باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کرد.

به گزارش گیلانستان سردار محمد تولایی پیش از ظهر امروز در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه قدس گیلان در سالن همایش‌های سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دشمنان ما در تلاش هستند تا ولایت را از جامعه ما بگیرند، اظهار کرد: باید این دهه ولایت را گرامی بداریم تا فرهنگ امامت و ولایت را در جامعه ترویج دهیم.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای اگر امام داشته باشد دیگر زیر بار ظلم نمی‌رود، گفت: عدم موفقیت انقلاب‌هایی که ساقط شد نبود ولی‌فقیه و رهبر بود و برای دور بودن انقلاب از انحرافات و دور بودن دست بیگانگان از انقلابمان باید پشتیبان ولایت باشیم.

مسؤول اشراف فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه در وظایف سازمانی باید به اشراف نگاه اعتقادی داشته باشیم، افزود: سپاه باید در قله‌ها حرکت کند و همچنین باید از انجام کارهایی که نقش الگوسازی در جامعه ندارد پرهیز کند.

وی با اشاره به اینکه نقاط رشد سپاه باید مشخص‌شده تا برای ارگان‌های دیگر شرایط رشد فراهم شود، افزود: ولی‌فقیه در زمینه اشراف با کسی تعارف ندارد و باید اشراف را به‌جایی برسانیم که کم و کاستی‌ها برطرف شود.

تولایی با بیان اینکه در سند راهبردی تحول اشراف باید به نتیجه برسیم، گفت: باید در جهت رفع تهدیدات و آسیب‌ها قدم برداریم و باید اشراف انقلابی ایجاد بکند.

وی با اشاره به اینکه باید در نیروهای مسلح اشراف را با نظر مقام رهبری ایجاد بکنیم، افزود: این کار باعث می‌شود تا این دانش اشراف را در ادارات دیگر نیز داشته باشیم و باید دانش اشراف ایجاد شود و به ارگان‌های دیگر نیز داده شود.

مسؤول اشراف فرماندهی کل سپاه با تأکید بر اینکه سپاه باید خود ایده سازی کند، بیان کرد: برای حل مشکلات کشور نباید منتظر دستور بود و باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری آتش به اختیار عمل کرد.

تولایی با تأکید بر اینکه بلای بزرگ ادارات و نهادها روزمرگی است، گفت: معنویت از قله به سمت دامنه سرازیر می‌شود و نیروها نیز از فرمانده الگو می‌گیرند بنابراین فرمانده باید دقت فراوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه آتش به اختیاری خیلی منظم بوده و هیچ موقع با بی‌نظمی همراه نیست، افزود: باید در پاسداری از انقلاب مسؤولیت‌های خود را به نحو احسن انجام دهیم تا انقلاب با سرعت و قدرت بیشتر برنامه‌های خود را به‌پیش ببرد.

مسؤول اشراف فرماندهی کل سپاه با اشاره به اینکه مسیر تکاملی و نیازهای انقلاب را باید به‌درستی تشخیص دهیم، گفت: بسیج و سپاه پاسدار انقلاب هستند و قیامت ما با اعمالی که امروز انجام می‌دهیم ساخته می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار