کد خبر : 6802
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آذر 1395- 27: 22

بهترین راه مقابله با “جریان نفاق” افشای چهره “منافق” است

بهترین راه مقابله با “جریان نفاق” افشای چهره “منافق” است

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با بیان اینکه جریان نفاق از منافقین بدتر و خطرناک‌تر است و در هر زمان یک چهره جدیدی به خود می‌گیرد، گفت: بهترین راه مقابله با این جریان خطرناک و پیچیده، افشای چهره منافق است.

به گزارش گیلانستان، نظرعلی علیزاده عصر امروز در یادواره شهدای منطقه سرچور املش اظهار داشت: جریان نفاق که از منافقین بدتر و خطرناکتر است در هر زمان یک چهره جدیدی به خود می‌گیرد و همرنگ جماعت می‌شود تا بعد از نفوذ و جلب اعتماد عمومی مردم، از داخل ضربه بزند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان گفت: دشمنان خارجی با بهره‌گیری از جریان نفاق قصد ضربه‌زدن به ما را داشته و بهترین راه مقابله با این جریان خطرناک و پیچیده افشای چهره منافق است و باید مواظب نفاق سیستمی باشیم که تأکید مقام معظم رهبری از مسئله نفوذ همین چهره از نفاق است.

علیزاده افزود: جریان نفاق بیشترین ترس و وحشت را از افشاگری دارد و در حالی‌که مقام معظم رهبری مسئله فتنه سال ۸۸ را خط قرمز نظام معرفی می‌کنند، عده‌ای با حمایت از فتنه، با تکرار و بازخوانی آن مخالفت می‌کنند.

وی با بیان اینکه خطر دوم تهدیدکننده انقلاب، اشرافی‌گری است که عده‌ای به آن مبتلا شده‌اند و این برخلاف سیره شهداست گفت: وزیری که چندین هزار میلیارد تومان سرمایه دارد، چگونه می‌تواند درد و مشکلات قشر محروم جامعه را درک کند در حالی‌که انقلاب متعلق به پابرهنه‌ها و قشر محروم جامعه است.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان افزود: امروزه اشرافی‌گری در بدنه نظام رسوخ کرده و حتی عده‌ای حقوق و مزایای نجومی را حق و سهم خویش از انقلاب دانسته ولی پرداخت اندک یارانه را به مردم عادی سخت و دشوار می‌دانند.

وی گفت: در مکتب اسلام انسان‌های بزرگی همچون امام علی(ع) و سایر ائمه اطهار(ع) تربیت یافتند و نتیجه تربیت مکتب اسلام مشخص است، ولی امروز جهان غرب می‌خواهد از تمام ابزار حتی یک عروسک هم که شده کمک بگیرد تا تربیت براساس فرهنگ غرب انجام شود.

علیزاده افزود: اسلام بهترین راه و مسیر زندگی برای بشریت است و پیامبر اسلام(ص) بهترین الگو برای همه انسان‌ها در همه اعصار است. /تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار